ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
"הכל היה מתוכנן מראש"

סמוטריץ' תוקף את בנט: "עליי אתה לא יכול לעבוד"

למרות הציוץ שלו הלילה שבו העלה את האפשרות להחלפת נתניהו, יו"ר 'הציונות הדתית' פרסם פוסט בפייסבוק בו תקף את יו"ר 'ימינה': "לא נקפת אצבע לממשלת ימין" | אך יחד עם זאת קרא: "עוד לא מאוחר להתעשת - בוא נשלב ידיים"

סמוטריץ' תוקף את בנט: "עליי אתה לא יכול לעבוד"
נפתלי בנט/בצלאל סמוטריץ צילום: יונתן זינדל/אוליבר פיטוסי, פלאש 90

על רקע הניסיונות לקידום בחירות ישירות, יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ' שלח מכתב היום (ראשון) לשותפו לשעבר, יו"ר 'ימינה' נפתלי בנט בו תוקף אותו וקורא לו "להתעשת".

"אתה רוצה מאוד להיות ראש ממשלה ומשוכנע שאתה מסוגל לעשות את זה טוב", פתח סמוטריץ' במכתב, שאותו שיתף, והמשיך, "אבל מה לעשות שהציבור לא השתכנע בכך, וכשהצגת את עצמך כמתמודד על ראשות הממשלה קיבלת בסך הכול שבעה מנדטים".

"עלי אתה לא יכול לעבוד כי הרי בדיוק בגלל זה נפרדנו לפני הבחירות, כשהבנתי שהמטרה מבחינתך היא להדיח את נתניהו להיות ראש ממשלה כאן ועכשיו, גם במחיר פירוק המחנה הלאומי והחזרת השמאל לשלטון", הוסיף.

יו"ר 'הציונות הדתית' המשיך לתקוף: "הכול מבחינתך היה מתוכנן מראש. בשביל זה הגית את אסטרטגית הבחירות 'לא קורונה לא מעניין'. הסיסמא הזו נועדה לשחרר אותך ממחויבות לערכי הימין והציונות הדתית, ולסלול לך את הדרך להקמת ממשלת שמאל בראשותך".

"אם לנתניהו היו 61 מנדטים היית ממציא אין ספור נימוקים אחרים למה אין ברירה ולטובת מדינת ישראל אתה חייב להפנות עורף למחנה הלאומי ולהקים ממשלה עם השמאל", טען סמוטריץ'.

שר התחבורה לשעבר חשף שראה איך בנט פועל במהלכים פוליטיים, וכתב: "מכיוון שאני מכיר היטב את יכולותיך הפוליטיות, אני משוכנע שאם היית רוצה ומתגייס ביחד איתי למצוא את הדרכים להביא את גדעון ולהקים ממשלת ימין היינו מצליחים בזה".

"יש לי כל כך הרבה רעיונות ונוסחאות ומנופים ותרגילים, שאני בטוח שזה אפשרי. לא אפרט אותם כאן, כמובן, כדי שאם תחליט לעצור רגע לפני התהום, לחזור הביתה לימין ולשלב איתי ידיים להקמת ממשלת ימין אפשר יהיה לנסות לממש אותם", הוסיף.

סמוטריץ' טען: "אני עובד על זה קשה מאוד ועדיין מאמין ומקווה להצליח בעזרת השם, אבל אין ספק שבכוחות משותפים ביחד איתך הסיכויים יהיו גדולים בהרבה".

"עד לרגע זה לא נקפת אצבע כדי להקים ממשלת ימין", תקף והמשיך, "להיפך, אתה עושה כל מה שאפשר כדי לחבל באפשרות הזו. ואתה יודע מצוין על מה אני מדבר. אתה לא מפסיק לרגע לבנות את האופציה החלופית ולשכנע את כולם שהיא עדיפה ולא כדאי להם לבוא לממשלת ימין".

"נפתלי אחי, עוד לא מאוחר להתעשת. חזור בך ובוא נשלב ידיים כדי להקים ממשלת ימין. בא ניפגש ביחד, אתה ואני, עם גדעון. ניפגש ביחד עם נתניהו, עם דרעי וליצמן. נשב איתם בנפרד וביחד", סיכם.

נפתלי בנט בצלאל סמוטריץ'

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד