ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
בנט מסתבך

'העבודה': "מאמינים שלפיד יעמוד על עקרונות המחנה"

במפלגת העבודה כבר מסתייגים מהמועמד שלהם לתפקיד ראש הממשלה נפתלי בנט, ובהודעה שהוציאו היום במפלגת העבודה נאמר "בימים האחרונים הציבור בישראל נחשף לתדרוכים והדלפות שלא משקפות את הנעשה בתוך חדרי המו"מ הקואליציוני"

'העבודה': "מאמינים שלפיד יעמוד על עקרונות המחנה"
מפלגת העבודה. אילוסטרציה צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

יצור הכלאיים המכונה 'ממשלת השינוי' או 'ממשלת האחדות', בהובלת איש הימין נפתלי בנט, המתעתד להיכנס למשרד ראש הממשלה בקולות מפלגות השמאל העבודה ומרצ, חורקת עוד לפני שהחלה לפעול.

בהודעה שהוציאו היום (ראשון) במפלגת העבודה נאמר: "במהלך מסע הבחירות האחרון עמדנו על עקרונותינו וחזוננו הערכי והפוליטי. מפלגת העבודה מחויבת להחלפת שלטון נתניהו ולהקמת ממשלת שינוי יציבה, שתביא למציאות פוליטית חדשה בישראל".

עוד נאמר "בימים האחרונים הציבור בישראל נחשף לתדרוכים והדלפות שלא משקפות את הנעשה בתוך חדרי המו"מ הקואליציוני בעוד המנדט להרכבת הממשלה עדיין אצל רה"מ נתניהו".

"את המשא ומתן להקמת ממשלת השינוי מוביל מטעם מחנה המרכז-שמאל חברנו יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד. משיחות שערכנו עם ח"כ לפיד, אנו מאמינות ומאמינים שלפיד יעמוד כבטון יצוק על עקרונות המחנה. הציבור שבחר בנציגיו ונציגותיו לגוש השינוי סומך על יו"ר המפלגה הגדולה בגוש שייצג את קולות מחנה המרכז-שמאל כראוי" הוסיפו במפלגת העבודה.

"החלפת שלטון נתניהו היא נחוצה וקריטית" הדגישו במפלגת העבודה, והבהירו: "אך ביום שאחרי ממשלת השינוי שתקום מחויבת לפעול יחד ולפי העקרונות המשותפים בכדי להעביר את תקציב המדינה ולהחזיר את ישראל בחזרה לשגרה".

"מפלגת העבודה ממשיכה במחויבותה לעשות כל מאמץ להחליף את נתניהו, זאת תוך שמירה על ערכינו, עקרונותינו ועמדותינו" לסיום נאמר.

העבודה נפתלי בנט יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד