י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
כמו כל אתר תיירותי

מפקד מחוז צפון מציג: כך ייראה הר מירון בל"ג בעומר

בתדרוך כתבים הציג היום מפקד מחוז צפון את דגשי המשטרה לקראת ההילולא הגדולה, ואמר "משטרת ישראל עושה מאמצים כבירים כדי לאפשר את האירוע והקהל נדרש מצדו לקחת אחריות ולהקשיב להנחיות השוטרים"

מפקד מחוז צפון מציג: כך ייראה הר מירון בל"ג בעומר
חרדים במירון בל"ג בעומר צילום: אלי סגל

ימים להילולא הגדולה דרשב"י העביר היום (ראשון) מפקד מחוז צפון ניצב שמעון לביא בתדרוך כתבים מיוחד את דגשי משטרת ישראל לקראת הגעת רבבות בית ישראל להר מירון להשתתף בהילולא הגדולה. 

בפתח דבריו הדגיש לביא: "משטרת ישראל נערכה בכוחות גדולים על מנת לאפשר את קיום ההילולה של ר' שמעון בר יוחאי תוך כדי שמירה על שלום הציבור וביטחונו. כ-5,000 שוטרים ישתתפו במבצע הגדול כדי להבטיח את שלום החוגגים".

עוד ציין מפקד המחוז: "בהתאם להחלטת משרד הבריאות במטרה למנוע את התפשטות הנגיף תוגבל כמות האנשים במתחם ההדלקות ל- 10,000 איש. הקהל מתבקש להקפיד על ההנחיות ולהישמע להוראות השוטרים במחסומים. למעט מתחם ההדלקות ההר כולו פתוח לקהל הרחב, כמו כל אתר תיירותי, ויהיו פזורים בו מסכי ענק כדי לאפשר לקהל לצפות בנוחות ובטיחות בהדלקות בשידור חי".

בתדרוך הדגיש כי משטרת ישראל ממליצה לא להגיע לציון בזמן ההדלקות כדי להמנע מדוחק וצפיפות. כמובן ניתן ומומלץ להגיע לציון בשעות הבוקר של יום רביעי, ויום חמישי.

"כל מי שמגיע לציון מתבקש להיכנס ולצאת במיידי ולא להתעכב במקום על מנת לאפשר לשאר המתפללים שממתינים להיכנס למקום" הוסיף לביא.

לסיום הדגיש: "משטרת ישראל קוראת לציבור הרחב לגלות אחריות ביום חמישי צפוי מזג אויר שרבי ולכן אין להביא אנשים מבוגרים, ילדים וחולים, מדובר בשנה מיוחדת בשלהי הקורונה ומשטרת ישראל עושה מאמצים כבירים כדי לאפשר את הארוע והקהל נדרש מצידו לקחת אחריות ולהקשיב להנחיות השוטרים".

 

מחוז צפון משטרת ישראל ל"ג בעומר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד