ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"דף המסרים היומי"

איש התקשורת צייץ: "תם עידן הציונות הדתית" - וזכה לשטף ציניות

כשברקע סמוטריץ' העלה את האפשרות להחלפת נתניהו ובנט במו"מ עם גוש השינוי, ינון מגל תקף את המגזר הדתי-לאומי: "תם עידן הציונות הדתית" | בתגובה, אנשי תקשורת ועיתונאים סרוגים בחרו להגיב בציניות: "‏כל אחד זוכר איפה הוא היה כשתם עידן הציונות הדתית"

איש התקשורת צייץ: "תם עידן הציונות הדתית" - וזכה לשטף ציניות
ינון מגל צילום: הדס פרוש, פלאש 90

המתח בימין נמשך: לאחר שהמפלגות של הסקטור מעלות את האופציה להחליף את נתניהו, ואחת מהן במו"מ מתקדם, היום (ראשון) איש התקשורת ינון מגל כתב ציוץ חריף נגד המגזר הדתי-לאומי, ועורר סערה.

"תם עידן הציונות הדתית", פסק מגל בציוץ בחשבון הטוויטר שלו, זאת לאחר כמה ימים שבהם תוקף את ראשי 'ימינה' ו'הציונות הדתית', ואף את המגזר כולו.

בתגובה, כמה אנשי תקשורת ועיתונאים סרוגים הגיבו בציניות: "‏‎הציונות הדתית יורדת מבמת ההיסטוריה ללא חותם כלשהו", כתב שדרן 'גל"צ' ישי שנרב והמשיך, "ללא הישג של ממש. היא תהיה הערת שוליים, אם בכלל, בהיסטוריה של המגזרים בישראל".

עיתונאי 'הארץ' ג'וש בריינר, שהיה דתי בעבר, צייץ ותקף: ‏"דף המסרים היומי: לתקוף את הציונות הדתית. וטיפ ממני, לפחות תפזרו את הציוצים לאורך פרק זמן כלשהו. אי אפשר שכולכם תצייצו על את אותו המסר בו זמנית. קצת קלאס".

"‏הציונות הדתית מתה אבל מוחזרת לחיים ע״י ההפקה בתחילת העונה הבאה", כתב בציניות כתב 'כאן 11', ושותפו לערוץ עקיבא נוביק המשיך גם הוא ללגלג על ציוצו של מגל, ‏"כל אחד זוכר איפה הוא היה כשתם עידן הציונות הדתית".

גם מנכ"ל מפלגת 'הציונות הדתית' יהודה ולד, כתב: "זוהי רק ההתחלה", הקומיקאי הציוני דתי אמיר מויאל גם השיב למגל: "אז אנחנו האויב החדש? יופי, אני רגוע. כי נגד אויבים לא עושים כאן כלום".

החוקר והעורך הלל גרשוני כתב: "ינון, האם ב'ימין' אתה מתכוון לממשלה פריטטית עם ראש ממשלה חלופי בשם גנץ, או שמא אתה מתכוון לממשלת מיעוט הנשענת על הימני הדגול מנצור עבאס (אק"א 'מחבק מחבלים')?"

בצלאל סמוטריץ' הציונות הדתית ינון מגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד