י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
היסטוריה

הזדמנות אחרונה: היום יוכרז הזוכה על דירה חדשה בבני ברק

השותפים עם 'הכנסת אורחים רשב"י' ישתתפו היום (חמישי) בהגרלה שטרם נראתה כמותה בישראל על דירת שלושה חדרים חדשה בלב בני ברק 

הזדמנות אחרונה: היום יוכרז הזוכה על דירה חדשה בבני ברק
רחוב ר' עקיבא ב"ב צילום: Tomer Neuberg/Flash90

הגרלה היסטורית של מפעל חסד היסטורי. כל פעם שמגיעים למירון, לשפוך שיח אצל רשב"י, לבקש ישועה פרטית או כללית, רואים אותם. את מלאכי החסד עומדים על משמרתם לדאוג לכל יהודי שבא לרבי שמעון, שיהיה לו לב פנוי לתפילה ולא יהיה מוטרד מענייני אכילה ושתייה. עכשיו הגיע הזמן של כולנו להיות שותפים ולתת כתף. לעוסקים במלאכה הקדושה מלאכת הכנסת אורחים. סיפורי ישועות רבים התפרסמו, על הזכות הגדולה לה זוכים, אלו שמסייעים ותומכים ועוסקים בהכנסת אורחים אצל רשב"י הקדוש.

אל תפספסו את ההזדמנות, לחצו כאן ותהיו שותפים לחסד אדיר ולהגרלה היסטורית<<<


עכשיו ההזדמנות שלכם, גם לזכות בישועה וגם בדירה. אתם תדאגו לאורחים ו'הכנסת אורחים' תדאג עבורכם לדירה. ולא סתם דירה אלא דירה במיקום המבוקש ביותר במגזר החרדי. דירה בלב של הלב של העיר החרדית הגדולה בישראל-בני ברק. דירת שלושה חדרים מהקבלן. דירה שאתם יכולים לקפוץ לראות. דירה שעומדת מושלמת ומחכה רק לכם.

חשבתם שסיימנו אז זהו שלא. רוצים להכפיל את סיכויי הזכייה שלכם? רוכשים חבילת כרטיסים ומכפילים את הסיכוי. ויש גם בונוס. יש דירה, אבל מה עם הריהוט? אם רכשתם חבילת כרטיסים אתם נכנסים להגרלת הבונוס על ריהוט קומפלט לכל הבית: חדר שינה, חדר ילדים, מערכת ישיבה לסלון, ושולחן סלוני + 6 כסאות. בונוסים מיוחדים לרוכשים חבילות כרטיסים

ויש כמובן את החלק הרוחני: שמות התורמים והמסייעים יועברו לתפילה בציון הקדוש. רוכשי החבילות יזכו לקבל מזכרות יוקרתיות ושמותיהם יזכרו בעיתים המסוגלים.

בואו ותהיו שותפים בהכנסת אורחים אצל הרשב"י.  

אל תפספסו את ההזדמנות, לחצו כאן ותהיו שותפים לחסד אדיר ולהגרלה היסטורית<<<

 

הגרלה על דירה הכנסת אורחים ציון רבי שמעון בר יוחאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!