י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
יש לנו אידיאולוגיה וחזון

ממשלת בנט-לפיד מסתבכת; יאיר גולן: השמאל לא צריך להרכין ראש

בעוד בנט יחד עם אחיו לשעבר יאיר לפיד הולכים ומתקדמים ומחלקים ביניהם את התפקידים השונים של ממשלה בראשותם,  החברים המיועדים בה הולכים ומקשיחים עמדות, והופכים את הממשלה המדוברת לחלום ההולך ומתרחק

ממשלת בנט-לפיד מסתבכת; יאיר גולן: השמאל לא צריך להרכין ראש
ח"כ יאיר גולן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בכל שעה שעוברת בה ממשיך יושב ראש 'ימינה' נפתלי בנט, לעסוק בקידום הקמת ממשלת אחדות בראשותו, הולכת ונהיית קשה יותר ההתמודדות שלו בבחירות החמישיות, אליה אנחנו צועדים כמעט באופן וודאי.

בעוד בנט יחד עם אחיו לשעבר יאיר לפיד הולכים ומתקדמים, ומחלקים ביניהם את התפקידים השונים של ממשלה בראשותם. החברים המיועדים בה הולכים ומקשיחים עמדות, והופכים את הממשלה המדוברת לחלום ההולך ומתרחק.

חבר הכנסת יאיר גולן פרסם היום (ראשון) את נקודת המבט שלו על הפלונטר הפוליטי ההולך ומתעצם: "אני לא רואה איך מצבו של בנט משתפר אחרי בחירות 5 וגם לא של סער. אין שום סיבה שהשמאל יוריד את ראשו ויוותר על השפעתו וכוחו היחסי בממשלת השינוי".

"יש לנו אידיאולוגיה וחזון לישראל מעבר להזזת נתניהו, לשמה נבחרנו לכנסת ועליה נתעקש", הבהיר גולן.

מוקדם יותר היום אמרו במפלגת העבודה: "החלפת שלטון נתניהו היא נחוצה וקריטית, אך ביום שאחרי ממשלת השינוי שתקום מחויבת לפעול יחד ולפי העקרונות המשותפים בכדי להעביר את תקציב המדינה ולהחזיר את ישראל בחזרה לשגרה".

עוד הוסיפו: "מפלגת העבודה ממשיכה במחויבותה לעשות כל מאמץ להחליף את נתניהו, זאת תוך שמירה על ערכינו, עקרונותינו ועמדותינו".

בנוסף דווח כי בכחול לבן הבהירו למד בנט ולפיד כי באם בני גנץ לא ימשיך בתפקיד שר הביטחון הם לא יתמכו בממשלה שכזו.

בשבוע האחרון כזכור, דווח כי בממשלה של בנט יכהן אביגדור ליברמן בתפקיד שר האוצר. ליברמן לא מסתיר את כוונתו 'לייבש' את תקציב הישיבות והחרדים. אמש דווח כי ביהדות התורה העבירו מסר חריף לנפתלי בנט מאופציה שכזו.

על פי הדיווחים, הבהירו ביהדות התורה כי אם נפתלי בנט יביא למינוי איווט ליברמן האיום לתפקיד שר האוצר (או כל תפקיד בכיר אחר) הוא ייכנס להיסטוריה לדיראון עולם כמחריב עולם התורה ומסורת ישראל. כל מאמציו להשכיח את ברית האחים בינו ללפיד, אותם הגדיר 'טעות קשה' ירדו לטמיון והוא יוכרז פסול חיתון פוליטית לנצח. על מעשה שפל כזה אין ולא תהיה מחילה לעד.

יאיר גולן יאיר לפיד נפתלי בנט בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד