י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
ההסלמה בדרום

העיתונאי זועק: "למה המשפחה שלי צריכה לשלם את המחיר?"

בעקבות שיגורי הרקטות בדרום הארץ, כתב 'חדשות 13', המתגורר בשדרות, זעם על כך שחמאס מנהל את סדר יומם של תושבי עוטף עזה: "ישראל מאשרת בשתיקה לארגון הטרור לשגר רקטות" | בנוסף תקף את ההחלטה של הרמטכ"ל להישאר בארץ בעקבות השיגורים: "אנחנו כבר לא קונים את זה"

העיתונאי זועק: "למה המשפחה שלי צריכה לשלם את המחיר?"
מערכת כיפת ברזל בפעולה. אילוסטרציה צילום: אדי ישראל, פלאש 90

המתח ברצועה: בעקבות עוד סבב הסלמה מצד חמאס על ישראל, עיתונאי 'חדשות 13' אלמוג בוקר הוציא היום (ראשון) את תסכולו בפוסט נרגש בפייסבוק.

"תחשבו לרגע אחד מה היה קורה אם ברשימה הארוכה של הצבע האדום לא הייתם רואים: שדרות, נתיב העשרה, מפלסים", פתח בוקר והמשיך, "תחשבו לרגע, מה היה קורה אם היה כתוב שם: צבע אדום תל אביב, צבע אדום ראשון לציון, צבע אדום בת ים או קיסריה".

"האם באמת מישהו מהחברים שישבו שם אתמול בקבינט היה מכיל את האירוע? זה מאוד מרגש שהרמטכ"ל החליט לדחות את הנסיעה שלו לארצות הברית וראש הממשלה ושר הביטחון מאיימים, אבל חלאס אפילו אנחנו התושבים כבר לא קונים את זה".

"וחמאס? הצחקתם אותם. ארגון הטרור שמנהל כאן את סדר היום של תושבי העוטף כבר שנים מבין היטב: לשדרות ולעוטף מותר! גם אשקלון זה בסדר", תקף העיתונאי.

עוד כתב בוקר: "אחרי 20 שנה צריך להודות: הסבב הזה ממחיש יותר מתמיד שישראל מאשרת בשתיקה לחמאס לשגר רקטות לעוטף עזה: תשתדלו לא לפגוע יותר מדי ובטח שלא יהיו נפגעים בגוף. את הנפש של התושבים, כפי שלמדנו על בשרו של איציק סעידיאן, אפשר להסתיר".

"הבוקר הזה יותר מתמיד אני שואל את עצמי: למה המשפחה שלי צריכה לשלם את המחיר? למה להשאיר אותם לחיות במקום שהממשלה שלהם, מתייחסת אליו כמו סוג ב׳", סיכם.

חדשות 13 שדרות חמאס עוטף עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד