ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024
זה כבר הפך לתופעה

ביתר עילית: לוחמי האש כיבו שריפות וילדים הציתו חדשות

לוחמי האש שהגיעו לכבות שריפות שהציתו ילדים בביתר עילית נדרשו להתמודד עם עוד ועוד שריפות שהציתו הילדים. בנוסף, הושלכו על הלוחמים אבנים בעת עבודתם | בכבאות והצלה מבקשים מההורים והמחכים לדבר עם הילדים

ביתר עילית: לוחמי האש כיבו שריפות וילדים הציתו חדשות
ילד במדורה, אילוסטרציה צילום: באדיבות המצלם

לוחמי אש מתחנה אזורית יהודה פעלו הערב לכיבוי שריפה בשטח פתוח ברחוב הדף היומי בביתר עלית. במהלך פעולות הכיבוי נזרקו אבנים על לוחמי האש.

לדברי לוחמי האש, מספר ילדים במקום שראו את מאמצי הכיבוי הציתו שריפות נוספות. במערך הכבאות מבקשים בכל לשון של בקשה מההורים, למחנכים ולרבנים להסביר לילדים את הסכנה הכרוכה בהצתות.

רס"ר יובל מימון מפקד הצוות סיפר: "בעת ביצוע פעולות כיבוי ברחוב הדף היומי בביתר עלית נזרקו לעברי ולעבר לוחם האש שפעל יחד איתי אבנים. האבנים אף פגעו בכבאית, ונגרם לה נזק קל. לא די בכך, ומספר ילדים שראו אותנו פועלים לכיבוי השריפה הציתו שריפות נוספות ברחוב."

מפקד המשמרת רשף אבי בן סעדון הוסיף: "לוחמי האש פעלו בביתר עלית בלמעלה מעשרים אירועים שונים, מרביתם שריפות בשטחים פתוחים. שריפות אלה לא מתלקחות לבד".

הוא הוסיף, "אני קורא שוב, להורים למחנכים ולרבנים, הסבירו לילדים את הסכמה הרבה במשחק באש! קל וחומר על האיסור בזריקת אבנים, דבר היכול להוביל לפציעה חמורה ואף מעבר. שחלילה לא יקרה אסון כתוצאה מכך."

ביום חמישי האחרון נזרקו אבנים בשני מקרים שונים על לוחמי האש שהגיעו לכבות שריפות ברחבי העיר מודיעין עילית. בנוסף לכך בעת כיבוי השריפות הבחינו לוחמי האש בילדים המציתים עוד ועוד שריפות.

לוחמי האש ביתר עילית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד