כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
תפקיד עם דרגה

"חלום ילדות": הג'וב החדש של כתב חדשות 13

לאחר 11 שנים ככתב 'חדשות 13', אלי לוי, יעבור מהעיתונות לדוברות, ויכהן כדובר משטרת ישראל: "אני עצוב ושמח באותה מידה" | החברים מהדסק בירכו: "היית קול חשוב לתושבי הצפון"

"חלום ילדות": הג'וב החדש של כתב חדשות 13
אלי לוי צילום: מתוך פייסבוק

אחרי עשרות שנים שבהן שימש כעיתונאי, היום (ראשון) אלי לוי, כתב הצפון ולענייני איכות הסביבה ב'חדשות 13', הודיע כי יעזוב את העיתונות, וישמש כדובר משטרת ישראל.

"חברים הודעתי לפני כמה דקות שאני מסיים באופן מידי את העבודה בערוץ ואתם כבר יודעים לאן", הודיע אלי לחבריו בחמ"ל והמשיך, "אוהב אתכם מאוד מאוד אפרד מכם אישית אחד ואחת. אין לי יותר מה להגיד אני עצוב ושמח באותה מידה - אני יוצא מהחמל".

"אוהב אתכם. מי שמכיר אותי ואת הבית שממנו הגעתי יודע שזה היה חלום ילדות שלי. אוהב. אלי", הוסיף.

לוי החל את עבודתו בתחום העיתונות ברשת המקומונים של "כלבו" ורדיו חיפה, לאחר מכן סיקר ב-NRG ו'מעריב' וכן ב'ערוץ 2'. במשך 11 השנים האחרונות שימש ככתב הצפון, חיפה ואיכות הסביבה של 'חדשות 10' שהפכה בשנים האחרונות ל'חדשות 13', לצד שידור תכניות קבועות ב'רדיו חיפה'. לרגל כניסתו לתפקיד החדש, יקבל את הדרגה המשטרתית 'ניצב משנה' ובקיצור נצ"מ אלי לוי.

החברים נפרדים ומברכים

"‏כשחבר יקר ואהוב מתמנה לראש הארמיה שניצבת ממש מולך בחזית. נקרא לזה אש ידידותית מהיום. בהצלחה אח", כתב גיא לרר מ'הצינור' ב'רשת 13', ועמיתתו לערוץ סיון כהן-סבן, מגישת 'הכל כלול' צייצה בטוויטר: ‏"אנחנו הפסדנו, המשטרה הרוויחה. תעשה חיל אליקו. אין אנשים כמוך. אוהבים ומתגעגעים".

יוסי אלי, כתב מחוז ירושלים של הערוץ כתב: "‏ברכות לאלי היקר, איש נשמה עם לב ענק ועיתונאי אדיר!! תחסר לי. מאוד! נ.ב. מקווה שמעכשיו יפסיקו להתבלבל בשמות שלנו".

כתב המשפט ב'חדשות 13' אביעד גליקמן בירך גם הוא וכתב: "‏בהצלחה גדולה לאלי לוי התותח שמתחיל היום את תפקידו החדש כדובר המשטרה. היה לי לכבוד רב לעבוד איתך אחי. היית קול חשוב ביותר לתושבי הצפון. אוהב אותך".

‏מחדשות 13 נמסר: "אלי לוי הוא נכס לכל מקום עבודה. אנו גאים בעובדה שהוא היה חלק בלתי נפרד מחברת החדשות שנים רבות, ומאחלים לו הצלחה רבה בהמשך הדרך".

אלי לוי ערוץ 13 דוברות המשטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד