י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"קו שבר אמיתי"

סמוטריץ' וריקלין על המחלוקות בין תומכי הימין

בעוד ב'ליכוד' מציעים רוטציה לגנץ ואחרים מגוש השינוי, בגוש נתניהו עדיין מתקשים להירגע מהעימותים בימים האחרונים בין "הביביסטים" לבין הציונות הדתית - ושמעון ריקלין טען שהמגזר מתנשא | סמוטריץ' לא נותר חייב: "קח כמה דוגמאות מהיום"

סמוטריץ' וריקלין על המחלוקות בין תומכי הימין
העיתונאי שמעון ריקלין צילום: מתוך טוויטר

הפיצוץ בנגמ"ש הימני נמשך: לאחר מתיחויות שונות שנרשמו בימים האחרונים, אתמול (ראשון) איש התקשורת שמעון ריקלין ניסה לסכם את העימות בין הציונות הדתית לתומכי נתניהו.

"‏נגיד שאנחנו ביביסטים מטומטמים. שלא מבינים כלום", צייץ ריקלין והמשיך, "ונגיד שביבי לא עזר יותר מכל ראש ממשלה אחר ליהודה ושומרון ולישראל. יאללה אתם צודקים".

"אבל הבוז, ההתנשאות והשימוש באותן מילים של השמאל, נגד ציבור מסורתי ענק שבחר בנתניהו. איך לא אכפת לכם שם בציונות הדתית לכרות את גט הכריתות הזה מהם", הוסיף.

בתגובה, יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ׳ הגיב: ‏"שמעון, אני לא רואה מהצד של הציונות הדתית אף זלזול או התנשאות חלילה. להיפך, כבוד והערכה ושותפות, ולפעמים מחלוקות לגיטימיות".

"לצערי בצד שלכם אני רואה זלזול והתנשאות והשתלחויות פרועות בכל פעם שמישהו בציונות הדתית מעז לחשוב אחרת או לבקר את נתניהו. קח כמה דוגמאות רק מהיום. וזה עצוב", הוסיף סמוטריץ׳, כאשר בדוגמאות שציטט מופיעים ציוצים של ריקלין, שבהן האחרון השתלח במגזר הדתי-לאומי.

ריקלין החזיר: ‏"‎לא אמרתי מילה רעה עליך. אני חושב שמשהו מאוד רע עובר על הציונות הדתית כמגזר. יש פה ויכוח שמצביע על קו שבר אמיתי בין תומכי הליכוד לבין הציונות הדתית".

"עוד יהיה זמן לדבר על זה ולחשבון נפש. כעת צריך לעשות מה שניתן שלא תקום ממשלת שמאל", סיכם.

בצלאל סמוטריץ שמעון ריקלין קואליצית הימין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד