י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
ממשלה בקרוב?

נתניהו שני ברוטציה; ב'תקווה חדשה' לא שוללים

לאחר הפרסומים אמש שנתניהו הציע למספר מועמדים לכהן כראשי ממשלה ראשונים ברוטציה, חה"כ מ'תקווה חדשה', שרן השכל, לא פוסלת אפשרות שיכנסו לקואליציה שכזו: "תלוי באיזו קונסטלציה" | אך יחד עם זאת הבהירה: "לא ניפול בפח כמו גנץ וחבריו"

נתניהו שני ברוטציה; ב'תקווה חדשה' לא שוללים
נתניהו בכנסת צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

בעוד המו"מ בגוש השינוי בעיצומו, אתמול (ראשון) פורסם ב'חדשות 12' כי נתניהו הציע לבני גנץ ונפתלי בנט בנפרד להצטרף לקואליציה שלו, ולכהן כראש ממשלה ראשון ברוטציה.

בעקבות כך, הבוקר נשאלה בכירת 'תקווה חדשה' חברת הכנסת שרן השכל, על האפשרות שיכנסו לממשלה שנתניהו לא יכהן בה כראש ממשלה ראשון ברוטציה: "תלוי באיזו קונסטלציה, לא ניפול בטריק שנתניהו יטמון לנו".

"אנחנו לא נאפשר בעצם המשך שליטה של נתניהו בדרך כזו או אחרת", אמרה ח"כ השכל בפאנל של ה-IAC. "אנחנו נשקול וכבר שוקלים הצעות שמגיעות אלינו, אבל לא ניפול בפח כמו גנץ וחבריו".

"מגיעות המון הצעות, חלקן לא נמצאות על הפרק כי הפערים גדולים מדי וחלקן אפשר לבחון בצורה זו או אחרת, אבל לפני הכול צריך שנתניהו יפנים שנגמר הסיפור. האופציות פתוחות, אבל עלינו אי אפשר יהיה לעבוד", סיכמה.

בנוסף, דווח ב'ישראל היום' כי נתניהו אף הציע ליו"ר 'ש"ס' אריה דרעי לכהן כראש ממשלה מיד עם השבעת הקואליציה, אלא שמלשכתו נמסר: "השר דרעי לא מעוניין בתפקיד ראש הממשלה".

ביבי נתניהו גדעון סער שרן השכל רוטציה בראשות הממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד