א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
"בעדיפות שנייה"

בנט על ממשלת שינוי: יש פערים, לא בטוח שנצליח

בעוד הוא מקיים מגעים מול לפיד, יו"ר 'ימינה' התייחס לאפשרות של ממשלת האחדות, וסייג את הסיכוי להקמתה: "אנחנו עומדים על כך שהממשלה תשקף את רצון העם" | בנוסף הצהיר כי יהיה מוכן לשבת תחת נתניהו: "או בהובלת כל איש ימין אחר"

בנט על ממשלת שינוי: יש פערים, לא בטוח שנצליח
נפתלי בנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ההצהרות הפוליטיות נמשכות: לאחר שיו"ר 'תקווה חדשה', היום (שני) נאם בפתח ישיבת סיעתו, יו"ר 'ימינה' נפתלי בנט, התייחס אף-הוא לפלונטר הפוליטי בפתח ישיבת סיעת 'ימינה' בכנסת.

"בעדיפות ראשונה, ממשלת ימין", טען בנט. "חשוב לי שכולם יידעו: ימינה תצטרף לכל ממשלת ימין שיקים נתניהו, או בהובלת כל איש ימין אחר בעל יכולת להנהיג את הממשלה, מתוך הליכוד או מבחוץ", הוסיף.

בנוסף, יו"ר 'ימינה' התייחס לקואליציה עם גוש השינוי: "בעדיפות שנייה, ממשלת אחדות לאומית. כפי שהבטחתי, התחלנו לנהל משא ומתן להקמת ממשלת אחדות, שכולם יוזמנו אליה. לא נחרים אף אחד".

"צריך לומר ביושר", אמר בנט, "הפערים לא קטנים. ישנם פערים הן ברמת המהות, והן ברמת האחריות. אחדות היא אף פעם לא דבר קל, כי באמת מדובר בתפיסות שונות. זה דורש הרבה מתינות, הרבה איפוק מכל הצדדים".

בנט הנמיך את הציפיות: "אנחנו עומדים על כך שהממשלה תשקף את רצון העם ואת הרכב הכנסת. איני יכול להבטיח שהמאמצים יישאו פרי".

"אני רואה רצון טוב אבל אני מבטיח לכל אזרח שצופה בנו, שנהפוך כל אבן כדי למנוע בחירות חמישיות בשבוע שנותר. מניסיוני, דווקא ברגעים שנראים הכי מורכבים וקשים, השמש לפתע זורחת", סיכם.

נפתלי בנט גדעון סער

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד