י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"ההטרלות של נתניהו"

יאיר לפיד: "אפשר תוך שבוע לסגור הכול"

לפיד בפתח ישיבת הסיעה תוקף את נתניהו ומבהיר, "בימים הקרובים נצטרך לעשות החלטות קשות, אני מכיר בזה, אבל אם כולם יגלו מנהיגות ואחריות אפשר תוך שבוע לסגור הכול"

יאיר לפיד: "אפשר תוך שבוע לסגור הכול"
יאיר לפיד במסיבת העיתונאים צילום: אלעד גוטמן

יושב ראש האופוזיציה, יאיר לפיד סיים תדרוך ביטחוני עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, והמשיך לישיבת סיעה. בפתח הישיבה החל לפיד מיד לתקוף את נתניהו, ופנה אל חבריו לגוש השינוי "תוך שבוע אפשר לסגור הכול".

בפתח דבריו אמר לפיד: "מדינת ישראל צריכה ממשלה במשרה מלאה. אלו מפלגות מאוד שונות, אבל על הבסיס כולנו מסכימים. כולנו מאמינים שצריך להילחם בשחיתות. מאמינים בשלטון הגון, מתפקד, שישקיע בדברים שבאמת חשובים: בכיתות של הילדים שלנו, בבתי חולים, בכלכלה הישראלית".

לפיד המשיך: "זה ההבדל בינינו לבין נתניהו. נתניהו רוצה בחירות חמישיות ואנחנו רוצים להקים ממשלה. הוא רוצה לייצר עוד מריבות וסכסוכים, כי מזה הוא חי. אנחנו מנסים לייצר פה ממשלה שתאחד, תרגיע, תנקה את המערכת, תלך לעבוד. אני שומע את ההטרלות של נתניהו בימים האחרונים. זו בדיוק הסיבה שהוא צריך כבר ללכת. כי הוא הפך להיות אדם שכל המהות שלו זה לעשות תרגילים פוליטיים ולגרום לנו לריב".

"אסור שזה יקרה" הזהיר לפיד, והוסיף, "אם הוא יצליח לגרור אותנו לבחירות חמישיות זה יהיה אסון למדינת ישראל. עוד חודשים על גבי חודשים של אלימות, של הרס כלכלי, של שנאת אחים".

לפיד פנה לסער ובנט ואמר: "אני קורא לכל השותפים, בואו ניקח אחריות ונעשה את זה. בימים הקרובים נצטרך לעשות החלטות קשות, אני מכיר בזה, אבל אם כולם יגלו מנהיגות ואחריות אפשר תוך שבוע לסגור הכול".

"אנחנו מצדנו נעשה הכול כדי לסגור ממשלה. כי זה מה שהמדינה צריכה. מדינת ישראל צריכה ממשלת אחדות מתפקדת. אנחנו חייבים את זה לאזרחי ישראל", סיכם לפיד.

יאיר לפיד בנימין נתניהו קואליציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד