י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
מותג תפוצ'יפס מתרחב

הטעם האייקוני מחו"ל: תפוצ'יפס בטעם Salt & Vinegar

לראשונה, מותג חטיפי הצ'יפס הגדול בישראל, תפוצ'יפסישיק את אחד הטעמים המובילים והאהובים בעולם – תפוצ'יפס בטעם מלח וחומץ (Salt & Vinegar)

הטעם האייקוני מחו"ל: תפוצ'יפס בטעם Salt & Vinegar
הטעם החדש צילום: יח"צ

תפוצ'יפס, שנמצא בבעלות משותפת של חברת שטראוס וחברת פפסיקו העולמית,
שמחים להיענות לבקשות הצרכנים ו"להעלות ארצה" את הטעם האהוב מחו"ל.

החטיף מיוצר במפעל המלוחים של שטראוס הממוקם בשדרות. תפוחי האדמה של תפוצ'יפס גדלים סמוך למפעל, בשדות עוטף עזה על ידי חקלאים ישראלים שמטפלים בהם באהבה.

סגמנט הצ'יפס הוא הסגמנט המוביל את צמיחת קטגורית החטיפים המלוחים, כאשר לפי נתוני סטורנקסט, בשנת 2020 המותג תפוצ'יפס היווה 80% ממכירות הסגמנט. בכל שנה אנחנו מייצרים כ-100 מיליון  שקיות תפוצ'יפס מלמעלה מ-24 אלף טונות של תפוחי אדמה!

המוצר טבעוני, ללא חומרים משמרים וללא גלוטן.

בכשרות בד"ץ העדה החרדית.

עלית חטיפים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד