כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
נגיף בנסיגה

למרות שאינם מחוסנים: שורת הקלות במערכת החינוך

לאור התחלואה הנמוכה במיוחד אישר שר החינוך יואב גלנט שורת הקלות נוספות במערכת החינוך | במסגרת ההנחיות החדשות: כניסת הורים אל מוסדות החינוך, השתתפות הורים במסיבות סיום וקיום טיולים כולל לינה

למרות שאינם מחוסנים: שורת הקלות במערכת החינוך
כיתה בבית ספר. אילוסטרציה צילום: Edi Israel / FLASH90

שר החינוך, יואב גלנט, אישר היום (שני) הנחיות נוספות וחדשות שיוחלו על מערכת החינוך בשגרת הקורונה, לאור נתוני התחלואה הנמוכה במיוחד, ההקלות כוללות כניסת הורים אל מוסדות החינוך, קיום מסיבות סיום ולינה בטיולים.

על פי ההקלות, הורים יוכלו להיכנס אל מוסדות החינוך ובלבד שהם נושאים תו ירוק (מחוסנים או מחלימים) או מצוידים בתוצאה של בדיקת קורונה שלילית מ-48 השעות האחרונות. ובגני הילדים גם הורים שאינם בעלי תו ירוק יוכלו להיכנס, אך רק עד לפתח המבנה החינוכי, ולשהות במקום עד 15 דקות, לצורך ליווי או איסוף של ילדם.

עם זאת הודגש כי הורים ללא תו ירוק יוכלו להיכנס לבית הספר במקרים חריגים בלבד, בהם: ליווי או איסוף תלמיד החווה קשיים רגשיים או תלמיד הסובל ממגבלה בריאותית.

ניתן לקיים מסיבות סיום בכלל שכבות הגיל בהרכב של 100 משתתפים בשטח פתוח ו-20 משתתפים בשטח סגור. וניתן אף לקיים אירועים בהרכבים גדולים יותר, בהתאם וכפוף לכללי התו הירוק שקבע משרד הבריאות.

ובנוסף אישר שר החינוך כי הורים יוכלו להשתתף במסיבות הסיום, ובלבד שיציגו תו ירוק או תוצאת בדיקת קורונה שלילית מ- 48 השעות האחרונות.

עוד אושר, כי בכל שכבות הגיל ניתן לצאת לטיולים הכוללים לינה בשטח פתוח. לינה במבנים סגורים (אכסניות, בתי הארחה או מלונות) תתאפשר כפוף להנחיות התו הירוק.

מערכת החינוך קורונה הקלות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד