י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
ליברמן באוצר?

דיווח: זהו השר לשירותי דת מטעם 'גוש השינוי'

על רקע ההתקדמות במגעים להקמת ממשלת שינוי, הערב דווח כי ח"כ מתן כהנא, בכיר מפלגת 'ימינה', ימונה לשר הדתות במידה ואכן יצליחו להקים קואליציה | אך בנט בישיבת סיעה סייג: "בעדיפות ראשונה, ממשלת ימין"

דיווח: זהו השר לשירותי דת מטעם 'גוש השינוי'
מתן כהנא צילום: דוברות הכנסת

מתקדמים לקואליציה? לקראת סיום המנדט של נתניהו, בגוש השינוי כבר מתחילים במו"מ להרכבת ממשלה, ועל פי מספר דיווחים, הם כבר החלו לשבץ פוליטיקאים לתפקידי שרים.

הערב (שני) דווח על ידי יהודה שלזינגר, הכתב הפוליטי של 'ישראל היום', כי מי שיכהן כשר הדתות במידה ותקום ממשלת השינוי, הוא חבר הכנסת מתן כהנא מ'ימינה', אשר הצהיר בעבר כי הוא מעוניין בתיק. אמש דיווח שלזינגר כי אביגדור ליברמן צפוי לכהן בממשלה כזו כשר האוצר.

מוקדם יותר יו"ר 'ימינה' נפתלי בנט נאם בפתח ישיבת סיעתו, והתייחס לפלונטר הפוליטי: "בעדיפות ראשונה, ממשלת ימין. חשוב לי שכולם יידעו: ימינה תצטרף לכל ממשלת ימין שיקים נתניהו, או בהובלת כל איש ימין אחר בעל יכולת להנהיג את הממשלה, מתוך הליכוד או מבחוץ", הוסיף.

בנוסף, יו"ר 'ימינה' התייחס לקואליציה עם גוש השינוי: "בעדיפות שנייה, ממשלת אחדות לאומית. כפי שהבטחתי, התחלנו לנהל משא ומתן להקמת ממשלת אחדות, שכולם יוזמנו אליה. לא נחרים אף אחד".

"צריך לומר ביושר", אמר בנט, "הפערים לא קטנים. ישנם פערים הן ברמת המהות, והן ברמת האחריות. אחדות היא אף פעם לא דבר קל, כי באמת מדובר בתפיסות שונות. זה דורש הרבה מתינות, הרבה איפוק מכל הצדדים".

בנט הנמיך את הציפיות: "אנחנו עומדים על כך שהממשלה תשקף את רצון העם ואת הרכב הכנסת. איני יכול להבטיח שהמאמצים יישאו פרי".

מתן כהנא שירותי דת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד