ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
כשוך המגפה

בכל הארץ: חוזרות לשגרה בריאה עם לאומית

ערבי הבריאות המיוחדים של לאומית שירותי בריאות חוזרים ובגדול: תכנית אמנותית בשילוב הרצאה בנושאי בריאות יתקיימו בשבוע הקרוב באשדוד, ביתר, קרית גת ובית שמש

בכל הארץ: חוזרות לשגרה בריאה עם לאומית
בועז בן ארי

עד פרוץ משבר הקורונה הייתה לאומית שירותי בריאות החלוצה של מגוון ערבי קידום בריאות והעלאת מודעות לאורח חיים בריא בכל הריכוזים החרדים בארץ. משבר הקורונה מנע את קיום הערבים הללו מטעמים מובנים, וכעת, כפועל יוצא מהחזרה המבורכת לשגרה, גם אירועי קידום הבריאות של לאומית שבים להתקיים.

בשבוע הקרוב יתקיימו ארבעה אירועי קידום בריאות בערים: אשדוד, ביתר, קרית גת ובית שמש.

האירוע באשדוד, ביתר ובית שמש יכלול מופע מיוחד "יום אחד נצחק על זה" מאת הניה בל, והרצאה בנושא תזונה נכונה. את ההרצאה תעביר הגב' עלינה סגל - דיאטנית קלינית, מומחית להפרעות אכילה לנוער ומבוגרים בלאומית שירותי בריאות. במהלך האירוע בעיר אשדוד תופיע גם הרבנית פריידי רוזנבוים תליט"א, באירועים בביתר עילית ובבית שמש תופיע גם הגב' אודל קליגר שתחי' שתעביר הרצאה מרתקת – הכוח שבך.

להלן מיקום ולו"ז האירועים המלא:

 אשדוד- יום שני, כ"א באייר  3.5 באולם סמינר גור, רח' רבי טרפון 1 בשעה 19.30

ביתר עילית – יום שלישי, כ"ב באייר  4.5 באולם האודיטוריום, רח' ברסלב 2 בשעה 19.30

בית שמש - יום רביעי כ"ג באייר . 5.5, באולם דושינסקיא, רחוב רבי יהושע 10, בשעה 19.30.

הכניסה לאירועים ברישום מראש בטלפון – 03-9411051

בלאומית מציינים כי האירועים פתוחים לחברות כל קופות החולים, לפי הנחיות משרד הבריאות והכניסה לאירועים הינה למתחסנות ולמחלימות בלבד בהצגת תו ירוק או תעודת חיסון וברישום מראש.

האירוע בקרית גת, יתקיים במתחם המרכז הרפואי רמות דוד ביום רביעי כ"ג אייר (5.5) במסגרתו תתקיים הרצאה בנושא תפיסת חוסן בניהול מצבי לחץ בחיי יום יום מאת הגב' איילת שמואל - עו"ס קלינית, מנחה ומכשירה בתחום חירום

לאחר מכן תתקיים הרצאה מאת המטפלת הרגשית הגב' ברכה וינברג.

יצוין כי האירוע מיועד לנשים לקוחות כל הקופות בהרשמה מראש. גם הכניסה לאירוע זה מותנה למתחסנות ולמחלימות בלבד בהצגת תו ירוק או תעודת חיסון.

"חזרתם של אירועי הבריאות שלנו הם בשורה אדירה לציבור" אומרים בלאומית ומבטיחים "להמשיך לקיים אותם בקצב גבוה ובפריסה רחבה כחלק מהחזון ומהמחויבות שלנו לקידום מודעות לאורח חיים בריא ורפואה מונעת".

לאומית הרצאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד