י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
תומך באלימות?

איימן עודה מעורר סערה; "הוא פצצה מתקתקת"

בעקבות העימותים הסוערים בימים האחרונים בירושלים, יו"ר 'הרשימה המשותפת' פרסם הודעת תמיכה בהתנגשויות, וטען כי הן יתקיימו עד שתפרוץ אינתיפאדה: "שימשיכו להיאבק בדיכוי של מדיניות הכיבוש" | בן-גביר תקף בתגובה: "צריך להורות עוד הערב על פתיחה בחקירה"

איימן עודה מעורר סערה; "הוא פצצה מתקתקת"
התפרעות ערבים בי-ם צילום: Jamal Awad/Flash90

יו"ר 'הרשימה המשותפת' ח"כ איימן עודה כתב אתמול (ראשון) פוסט בפייסבוק, התומך בהתפרצות האינתיפאדה.

"הכיבוש נסוג מפני הצעירים הירושלמים והסיר את הגדרות מבאב אל עמוד (שער שכם ד.ס)", כתב בערבית והמשיך, "זה אותו הכיבוש אשר נסוג מפני הצעירים הירושלמים והסיר את המגנומטרים ממסגד אל אקצא".

״הניצחון המופלא והמכובד הזה הוא של הצעירים הירושלמים. מדובר בהתנגשויות לעיתים רגועות ולעיתים מתפרצות וכך יהיה עד שתבוא האינתיפאדה שתביא לסוף הכיבוש ותניף את דגל פלשתין מעל למסגד אל אקצא, מעל הכנסיות, ומעל שערי ירושלים המשוחררת", הוסיף.

לאחר הטקסט בערבית, כתב גם בעברית: "זוהי לא הפעם הראשונה בה המשטרה והממשלה פועלות באלימות, אחר כך מנסות לטייח - ולבסוף נתפסות בשקרים".

"טוב שהסירו את המחסומים בשער שכם שלא עשו דבר מלבד לזרוע אלימות ושנאה. את המחיר שילמו תושבי מזרח ירושלים, שימשיכו להיאבק בדיכוי ובאפליה של מדיניות הכיבוש", סיכם.

בתגובה, יו"ר 'עוצמה יהודית' איתמר בן-גביר תקף: "אם יש מערכת אכיפת חוק במדינת ישראל היועמ"ש צריך להורות עוד הערב על פתיחה בחקירה נגד עודה והגשת כתב אישום נגדו בגין הסתה והמרדה".

"לצערי, בית המשפט העליון אשם בפארסה של הכשרת שונאי ישראל, אולם מסתבר שמאז שבג"ץ סירב לפסול את עודה וחבריו, הם רק הופכים לחצופים יותר, מתעלמים מחוקי המדינה וגורמים לאינתיפדה.

איימן עודה הוא פצצה מתקתקת במדינת ישראל ועל היועמ"ש לנהוג בו כפצצה מתקתקת", סיכם.

אינתיפאדה איימן עודה איתמר בן גביר מהומות בירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד