י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בעיצומו של המשבר הפוליטי

מאות שקלים: לאיזו ישיבה תרם נפתלי בנט?

בעיצומו של הפלונטר הפוליטי והדילמה שלו האם לחבור אל גוש השמאל, יו"ר 'ימינה' תרם היום סכום כסף נכבד לאחת מישיבות הדגל של הציונות הדתית וצירף ברכה: "אוהב אותכם מאוד" | התרומה לישיבה הגיעה בעקבות פוסט של העיתונאי יאיר שרקי

מאות שקלים: לאיזו ישיבה תרם נפתלי בנט?
נפתלי בנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

על רקע החזרה המלאה של בתי-הספר והישיבות למתכונת רגילה, העיתונאי ואיש התקשורת יאיר שרקי שיתף אתמול (ראשון) פוסט על הישיבה שבה למד, ובו ביקש שיתרמו לקמפיין שלה לבניית בניין חדש.

"אני משתדל לא לשתף כאן כמעט קמפיינים של גיוס", פתח שרקי בפוסט בחשבון הפייסבוק שלו והמשיך, "כי כל המטרות טובות וחשובות, אבל מקור חיים היא ממש חלק ממני ולכן גם לקחתי על עצמי יעד אישי".

"בבית המדרש הזה קיבלתי הרבה ממי שאני היום. מקום שבו יש גיוון דתי, בקשת אלהים אותנטית, ליברליות שאינה סותרת יראת שמים", הוסיף.

בנוסף, שרקי פירט על ראש הישיבה: "הרב דוב הוא לא עוד ראש ישיבה כמו שמקור חיים איננה עוד ישיבה תיכונית. בשבילנו הוא היה דמבלדור והישיבה סוג של הוגוורטס".

"זאת הסיבה שגם עשר שנים אחרי שסיימתי ללמוד שם, חשוב לי שלתורה הזאת, ולבית המדרש הזה, יהיה מקום של קבע", סיכם.

מי שהפתיע והחליט לתרום בעיצומו של קמפיין בחירות, הוא יו"ר 'ימינה' נפתלי בנט, שתרם 360 שקלים לתרומה לישיבה, ואף הוסיף תגובה: "הרב דוב ומוקירי ישיבת מקור חיים. אוהב אתכם מאוד מאוד. נפתלי בנט".

נפתלי בנט מקור חיים מצינג קמפיין התרמה יאיר שרקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד