י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"בידך וביד מפלגתך"

מפעילים לחץ: עשרות מתנחלים במכתב אישי לסער

כשברקע הדיווחים כי ייכנס לממשלת נתניהו במידה והאחרוו לא יכהן ראשון ברוטציה, יו"ר 'תקווה חדשה' קיבל מכתב מראשי ישובים ומזכירים ביישובי יו"ש, בו הם מתחננים: "להקים ממשלה לאומית וימנית" | בנוסף טענו: "מי קבע שהבטחה X חובה לקיים ואילו הבטחה Y לא חובה?!"

מפעילים לחץ: עשרות מתנחלים במכתב אישי לסער
סער בסמוך לכפר הבדואי חאן אל אחמר צילום: Yonatan Sindel/Flash90

למרות המגעים להקמת קואליציה עם גוש השינוי, אתמול (שני) דווח כי יו"ר 'תקווה חדשה' קיבל מכתב מעשרות ראשי ישובים ביהודה ושומרון, בו ביקשו ממנו להצטרף לממשלת ימין.

"אנו מוקירים ומכירים את פועלך רב השנים למען שלמות ארץ ישראל", פתחו במכתב שפורסם על ידי העיתונאית עטרה גרמן והמשיכו, "קטונו מלהבין את רזי הפוליטיקה הישראלית ומאבקי הכוח".

"כל יהבנו הוא להביא לידי ביטוי את הרוב הימני הקיים בעם ומשתקף בתוצאות הבחירות האחרונות, ולממשו בהקמת ממשלה אשר תפעל למען מטרות לאומיות", הוסיפו.

ראשי הישובים הוסיפו וטענו: "ישנן הבטחות שפוליטיקאים מעניקים בבחירות. יחד עם זאת אופייה של הפוליטיקה הינה לנצל הזדמנויות ולמקסם אידיאולוגיות בסיטואציות פוליטיות מסוימות. מי קבע שהבטחה X חובה לקיים ואילו הבטחה Y לא חובה?!".

"בידך וביד מפלגתך להקים ממשלה לאומית וימנית של אוהבי הארץ, העם והתורה", כתבו והמשיכו, "ממשלה שתקדם את הערכים עליהם מפלגתך ומפלגות נוספות אשר ירכיבו את הממשלה אותה הכרזתם ודיברתם לאורך תקופה".

המכתב שנשלח לסער

כאמור סער סירב להתייחס אתמול בישיבת הסיעה לאפשרות כי יצטרף לממשלה שבה נתניהו יכהן שני ברוטציה, אך שרן השכל, שותפו למפלגה, התייחסה בעקיפין.

"תלוי באיזו קונסטלציה, לא ניפול בטריק שנתניהו יטמון לנו. אנחנו לא נאפשר בעצם המשך שליטה של נתניהו בדרך כזו או אחרת", אמרה ח"כ השכל בפאנל של ה-IAC. "אנחנו נשקול וכבר שוקלים הצעות שמגיעות אלינו, אבל לא ניפול בפח כמו גנץ וחבריו".

"מגיעות המון הצעות, חלקן לא נמצאות על הפרק כי הפערים גדולים מדי וחלקן אפשר לבחון בצורה זו או אחרת, אבל לפני הכול צריך שנתניהו יפנים שנגמר הסיפור. האופציות פתוחות, אבל עלינו אי אפשר יהיה לעבוד", סיכמה.

ביבי נתניהו מתנחלים גדעון סער

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד