כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

אימא של אפיקים מכה שנית

מה אומרים במשמרת הקודש והצניעות על הים שצץ בבני ברק וירושלים? • מסתבר שהציבור החרדי מוזמן למסיבות סגורות • והטיפ שלנו? תעזבו את בנק פאג"י • חיה ברויער עם 'שוק הפרסום

אימא של אפיקים מכה שנית



אימא של אפיקים תמיד אומרת

השבוע, לאחר הפוגה ממושכת בה לא זכינו לשמוע מהגיגיה, אימא של אפיקים חוזרת לומר. לאוסם יש יופי של פרינט מעורר תיאבון בעיתונים השבוע (למרות שאנחנו מעדיפים לראות סירי תבשילים על השיש או מקסימום על שולחן במטבח ולא מרחפים בחלל הפרינט הצהוב), לתערובות התיבול החדשות. יופי של פרינט, אבל הבעיה היתה כנראה שאימא של אפיקים לא הצליחה להכנס לתוכו.

ואפיקים כמו אפיקים, אמונים על מצוות כיבוד הורים, הקדישו עמוד שלם להגיגיה. עמוד, שיכל היה להיחשב כמיותר, העיקר שאימא תהיה מרוצה.

תבחרו את הפרינט הטוב

תוצאות אפקטיביות יצאו לאחרונה בקמפיין, כן, ממש קמפיין. מודעת 'תשעת הימים' כבר קיבלה מאיתו ח"ח וכעת מגיע פרינט המשך ככל הנראה, שעליבותו מעיבה על קודמו ודווקא הוא, איכשהו, הגיע לניתוח הקמפיין של עיתון משפחה.

פעם הבאה, אם יש לכם אחד טוב ואחד לא, תעשו טובה, להסברים על הקמפיין תקחו את הראשון.

יש מסיבה?

מסתבר שהציבור החרדי מוזמן למסיבות סגורות למוזמנים בלבד. מקאן מספרים לנו על יומולדת (כמה?) למשביר לצרכן עם שלל הנחות ומבצעים לאח"מים בלבד, כאלו שמחזיקים בכיסם כרטיס club365.

אז אם יש לכם אחד כזה, אתם ברשימה הסגורה. התמזל מזלכם. מזל טוב!

מיתוג גדול קורא כאן

חיכינו רבות לראות מה יבשלו בגל אורן BSD ללקוח ה(כבר לא כל-כך) חדש שלהם: רשת החנויות והוצאת הספרים פלדהיים. איך יעשו להם סדר בין שלל המודעות השונות שהם משחררים לעיתונות, איך יראה המיתוג המחודש.

השבוע ירדה לדפוס המודעה הראשונה החדשה של פלדהיים עם קרדיט גל אורן בצד. המיתוג החדש שמר על הצבעים: הכחול והבורדו ועשה סדר נעים לעין בכתוב בפרינט ולא רק זה: תסתכלו איך נראית החנות החדשה שלהם בירושלים! מרגישים שמשהו גדול "קורא" כאן משני הצדדים, במשרד הפרסום שהולך לזנק בדרוגים של יפעת בזכות הלקוח החדש וברשת פלדהיים שזכתה ליופי של מתיחת פנים.

טוב שנזכרתם

אחרי השביתה בנק פאג"י מנסה להתנער ונזכר שהוא כאן במיוחד בשבילנו. פרינט מצטרף השבוע לסטריפים של העצות ואפילו יועצים אמיתיים מצטלמים ליד חצאי עמודים נוספים של טיפים. ואנחנו? נסקלים תחת מטר העצות של אחרי הסערה ולא כל-כך מרגישים בסדר עם זה שנזכרו בנו רק עכשיו.

הטיפ שלנו? תעזבו את בנק פאג"י.

יש ים בירושלים! (וגם בבני ברק)

אפיקים לא יורדים השבוע מהכותרות אצלינו ואחרי הפרינטים של אוסם, קרמה ופאג"י דיפדפנו והגענו לדאבל של המשקה ספרינג.

מה יש להגיד? מול רחובות ירושלים ובני ברק צמחו להם מימי אוקיינוס רגועים, איי יערות שקטים ועצי דקל מחוברים בערסל.

לרגע חשבנו שאפיקים הכינו לנו איזה מבצע או מתחם 'ספרינג' במרכז ירושלים ובני ברק (מחשבה דומה חשבנו על השמפו-פן של קרמה, למען האמת), אבל מסתבר שאת המתחמים בוחרים כולם להשאיר לפעילויות שוקו-שוק (ע"ע הטור של שבוע שעבר) ופפסי מקס (כאן בהמשך), ובינתים משתעשעים בקונספט של הים המוכר והבלתי קיים של ירושלים.

מה שכן, יש לנו תחושה שמשמרת הקודש והצניעות לא היתה נהנית מהרעיון.

נשתמע

בצורה מעוררת השתאות כלשהי, הפרינטים של מירס מעבירים מסר של חדשנות. כן, ממש חדשנות. פעם היום אלו פרפרים שהוצמדו למכשירי המירס המסורבלים ובקמפיין הנוכחי הן דווקא בועות-שיחה צבעוניות שמרחפות בחלל הפרינט בחינניות חדשנית מרעננת, משאירות את המכשירים עם הסטריאוטיפ המוכר של 'מירס' הרחק למטה בצד.

נשים מעניקות, גברים לומדים, או: הפרינט שעשה לנו את השבוע

השבוע נמצא הפתרון לטיזרים של השעונים. משרד פרסום מימד יוצא בקמפיין לדאודורנט החדש 'רקסונה' שנכנס בימים אלו בקול סערה לשוק הישראלי.

בצמד פרינטים מימד מציגה בפנינו את המוצר החדש, סדרה לנשים וסדרה לגברים בהפרדה מלאה, מסביב לשעון.

שימו לב: בעוד הנשים צריכות "לרוץ, להכין, למהר, לעבוד, להעניק ולהפגש",

הגברים עסוקים ב"לרוץ, להגיע, למהר, ללמוד, להתקשר ולהפגש". מצאתם את ההבדלים?

מעניין לראות עד כמה הפרסום החרדי מתהלך לו בעדינות על המוסכמות השבירות של המגזר, ככה שאפילו בפרינט של דאודורנטים חדשים לא נסור ימין ושמאל.


ואם יש לי דווקא פחית?

מקסימום חוויה במקאן אריקסון. המחלקה החרדית (או מה שנשאר ממנה), מוציאה פרינט רטוב ומלא fun לפפסי מקס, 'מקס פארק', נעים להכיר. בפארק של מקאן מבטיחים מגוון פעילויות ומתקנים בעד... פקקים של משפחת פפסי. מסקנה מתבקשת: יותר פקקים, יותר מתקנים. וסליחה שהיינו צריכים להגיע למסקנה הזו בעצמינו, כי במקאן שכחו לספר לנו כמה דברים חשובים כמו:

מה יקרה אם יש לי דווקא פחית של פפסי ולא פקק (הויז'ואל בפרינט הוא דווקא פחית)? וכמה פקקים שווה כל מתקן?

אולי בשביל זה יש את מספר הטלפון לפרטים, אבל אנחנו לא הבנו למה אי אפשר פשוט לענות מראש על כל השאלות.

סקירה בקצרה

אפיקים השבוע עם המספר הרב ביותר של פרינטים חדשים: שניים לאימא של אוסם, עוד אחד לקרמה, עוד אחד לספרינג ועוד שניים לכללית וגם ממשיכים עם תהליך השיקום של הבנק הכושל פאג"י.

מקאן אריקסון עם פפסי והמשביר לצרכן. תוצאות אפקטיביות עם שפע שוק ו'רינאיי' של פזגז.

בולטון פוטנציאל מחזירים את מרכנתיל דרייב לעיתונים, ממשיכים עם ספרי אור החיים, ופרינט המשך לאיקאה סייל. מימד כאן עדיין עם ברנפלקס ועם חדשים ל'רקסונה'. גל אורן BSD מחזירים את הפרינט של סוזוקי ונדנדע, עדיין כאן עם קמפיין קליה, מירס ו"תחזירנו לשלום" של זק"א וקופ"ח מאוחדת שמתרחב השבוע עם כללי זהירות. גם קמפיין שוקו-שוק מתרחב עם פירוט מתחמי הפעילות.

פרסום בראשית ממשיך בקמפיין 'אושר עד' ובפרינט של מזגני LG ומגזרים עם דפי הקהילה (לקמפיין הזה יש סוף?) וסיגריות הייויי. טריו עדיין עם קמפיין בית החולים ליס ודמיון מגיחים ב'בתוך המשפחה' עם קובייה של D&B.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד