י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
רואים ישועות

לא רק סגולה מבהילה: קמפיין הכנסת אורחים ברשב"י

ציון הרשב"י במירון, הוא המקום שאליו עיני עם ישראל נשואות מל"ג בעומר לל"ג בעומר • השנה, יש לכם את האפשרות המיוחדת במינה, להיות שותפים נאמנים ולראות את הישועות הגדולות וגם  לזכות בדירה משלכם במיקום המבוקש ביותר בציבור החרדי, לב ליבה של העיר בני ברק

לא רק סגולה מבהילה: קמפיין הכנסת אורחים ברשב"י
ציון הרשב"י צילום: David Cohen/Flash90

בל"ג בעומר השנה, יש לכם את האפשרות המיוחדת במינה, להיות שותפים נאמנים ולראות את הישועות הגדולות, להם זוכים כל העוסקים והמסייעים בפרויקט המדהים של 'הכנסת אורחים' לעולים להתפלל בציון הרשב"י במירון. על ידי רכישת כרטיס הגרלה, אתם שותפים לדבר מצווה, זוכים לישועה גדולה ויכולים לזכות גם בדירה משלכם במיקום המבוקש ביותר בציבור החרדי, לב ליבה של העיר בני ברק.

בואו ותהיו שותפים בהכנסת אורחים אצל הרשב"י ואולי גם תזכו בדירה המבוקשת>>>

ציון הרשב"י במירון, המקום שאליו עיני עם ישראל נשואות מל"ג בעומר לל"ג בעומר. כל ימות השנה, יהודים מכל רחבי העולם, באים לשפוך שיח ולבכות במקום שעליו נאמר 'כדאי הוא רשב"י לסמוך עליו בשעת הדחק'. יהודים באים לרשב"י ויש מי שדואג להם להכנסת אורחים. יש מי שדואג לפתוח את הלב ואת הדלתות עבור עם ישראל. יש מי שעמל קשה, כדי שהלב יהיה פנוי לתפילה ולבקשה ותחנונים. השותפים לדבר המצווה הגדולה, מעידים על ישועות גדולות שזכו להם בזכות הדאגה לאורחים הבאים בצל קורתו של הרשב"י. עשרות בשנים אנשי 'הכנסת אורחים רשב"י' עומדים יומם ולילה על משמרתם ודואגים לכל הבאים להסתופף בציון התנא הקדוש. עכשיו אתם יכולים להיות שותפים ביחד אתם. שותפים וזוכים. זוכים לראות ישועות נשגבות בזכות הרשב"י ויכולים לזכות בדירה במקום המבוקש ביותר במגזר החרדי.

אתם תדאגו לאורחים והם ידאגו לכם לדירה. אבל לא סתם דירה. לא עוד הגרלה על דירה בפרפריה הרחוקה, לא משהו שאתם לא מכירים או שמעתם עליו רק מרחוק. הפעם מדובר על דירה בלב לבה של העיר החרדית הגדולה בישראל-בני ברק. דירת שלושה חדרים מהקבלן. דירה שאתם יכולים לקפוץ לראות. דירה שעומדת מושלמת ומחכה רק לכם.

והזריזים הם כמו בכל פעם, נשכרים ומרווחים. והפעם בגדול. הרוכשים כרטיס הגרלה עד ליום כ"ב באייר תשפ"א (5.2.2021), נכנסים להגרלה על רכב חדש ויוקרתי ניסאן סאנטרה 2021. חשבתם שסיימנו אז זהו שלא. רוצים להכפיל את סיכויי הזכייה שלכם? רוכשים חבילת כרטיסים ומכפילים את הסיכוי. ויש גם בונוס. אם רכשתם חבילת כרטיסים אתם נכנסים להגרלת הבונוס על ריהוט קומפלט לכל הבית: חדר שינה, חדר ילדים, מערכת ישיבה לסלון, ושולחן סלוני + 6 כסאות.

שמות התורמים והמסייעים יועברו לתפילה בציון הקדוש ויזכו לתפילה מיוחדת בפתח המערה. לרוכשים 15 כרטיסים יוענק קמיע מיוחד עם אבן מפתח המערה. לרוכשים 30 כרטיסים יוענק הגביע המבורך עם ברכתו של מרן שר התורה רבי חיים קנייבסקי שליט"א.

בואו ותהיו שותפים בהכנסת אורחים אצל הרשב"י ואולי גם תזכו בדירה המבוקשת>>>

רבי שמעון בר יוחאי הגרלה על דירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד