ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
עליה קלה

5 חולים חדשים שהם 5% - מפת התחלואה במגזר

הערים החרדיות על פי מעקב רשויות הבריאות ממשיכות להיות ירוקות כולן. ויחס ההכפלה בכולן עומד גם הבוקר על 1.0. למעט העיר בני ברק, שם עומד יחס ההכפלה על 0.9

5 חולים חדשים שהם 5% - מפת התחלואה במגזר
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה צילום: נתי שוחט, פלאש 90

משרד הבריאות ממשיך ומנטר את קצת ההתפשטות והנסיגה של נגיף קורונה בארץ, בחלוקה של ערים ומגזרים. על פי נתוני משרד הבריאות שפורסמו הבוקר (שלישי) התחלואה במגזר החרדי ממשיכה להיות נמוכה בחסדי שמיים.

על פי הנתונים ביממה האחרונה התווספו 5 חולים חדשים בערים החרדיות, שהם מהווים נתון של 5% מסך התחלואה הכללית ביממה האחרונה, העומד על 94 חולים חדשים. הממוצע השבועי הארצי התאזן אף הוא ועמד הבוקר על 105 חולים חדשים ליממה.

הערים החרדיות על פי מעקב רשויות הבריאות ממשיכות להיות ירוקות כולן. ויחס ההכפלה בכולן עומד גם הבוקר על 1.0. למעט העיר בני ברק, שם עומד יחס ההכפלה על 0.9.

בקריית יערים, אלעד, מודיעין עילית ועמנואל, עומד מספר החולים בשבוע האחרון על 0, וכך כמובן גם חישוב הנתון ל-10 אלף תושבים עומד על 0.

ברכסים וביתר עילית התווספו בשבוע האחרון חולה אחד בלבד בכל אחת מהן, ובבני ברק כולה הצטרפו בשבוע האחרון 3 חולים חדשים. בחישוב ל-10 אלף תושבים, ברכסים הנתון הוא 1, בביתר עילית ובבני ברק הנתון נקבע על 0.

בתוך כך דווח הבוקר כי 94 חולי קורונה נוספים אובחנו בישראל במהלך היממה האחרונה, בכך עלה מספר החולים מתחילת התפרצות הנגיף בארץ ל-838,193. על פי הנתונים, אמש בוצעו 39,741 בדיקות לחשודים כחולי קורונה.

מספר החולים הפעילים עמד נכון להבוקר על 1,710. מספר המונשמים ממשיך לרדת ועומד כעת על 76 חולים הזקוקים למכונת הנשמה מתוך 140 חולים במצב קשה המאושפזים בבתי החולים. מספר הנפטרים עלה אף הוא ועומד כעת על 6,354.

שיעור התוצאות החיוביות מסך הבדיקות הכולל עמד הבוקר על 0.2%. בתוך כך, מאז החל מבצע החיסונים בישראל, עד כה התחסנו לנגיף הקורונה 5,388,860 בני אדם. מתוכם, 5,075,181 בני אדם התחסנו במנה השניה.

קורונה המגזר החרדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד