י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
פשע שנאה בבית שמש

נהג אוטובוס שתקף בחור ישיבה חסידי נעצר ונחקר

אתמול בבוקר בדרכו לישיבה הותקף בחור חסידי על ידי נהג אוטובוס של חברת 'סופרבוס' | הבוקר דווחה המשטרה כי הנהג אותר ונחקר, והיא מבקשת להאריך את מעצרו

נהג אוטובוס שתקף בחור ישיבה חסידי נעצר ונחקר
נהג אוטובוס . אילוסטרציה צילום: מצלמת אבטחה סופרבוס

הטרור הערבי הולך ומתעצם: בימים האחרונים החלו ערבי ישראל לפגוע להשפיל ולתקוף בעלי חזות חרדית, ואף לתעד עצמם במעשים החמורים, עבור הרשתות החברתיות. כזכור האירוע שזעזע את כולם, והכניס לתודעה את 'טרור הטיקטוק' היה אירוע הסטירה ברכבת הקלה בירושלים, עת קבוצת נערים סטרה לבחור חרדי ופרסמו את התיעוד. ובימים האחרונים אף פורסם כי בעקבות שהוא נמצא חיובי לקורונה, החשוד המרכזי שוחרר ללא עונש.

הבוקר (שלישי) דווח כי המשטרה עצרה את נהג האוטובוס שהשפיל אתמול בחור חסידי בדרכו לישיבה. בהודעת המשטרה נאמר: "משטרת ישראל פתחה אתמול בחקירה בעקבות פרסום אודות חשד כי נהג רכב ציבורי בבית שמש, צילם קטין שנסע ברכבו תוך שאילץ אותו לומר אמירות שנאה על רקע גזעני".

עוד הוסיפו: "בפעילות המשטרה אתמול אותר הקטין (15) ונגבתה עדותו. בהמשך, אותר הנהג ונחקר במשטרה והיום תבקש המשטרה להאריך את מעצרו".

כזכור, אתמול דווח כי תופעת ההתנכלות לחרדים הגיעה גם לעיר בית שמש, עת בחור ישיבה חסידי הושפל על ידי נהג האוטובוס הערבי שהסיע אותו לישיבה. גם במקרה זה האירוע תועד על ידי הנהג. לאחר אירוע ההשפלה המשיך הנהג את סדר יומו בעיר בעלת האוכלוסייה החרדית הגדולה.

מקורב לבחור סיפר ל'בחדרי חרדים': בשעה 6:30 עלה הבחור לקו 13 של חברת 'סופרבוס' בעיר בית שמש. במהלך הנסיעה הוא מצא את עצמו לבד עם הנהג ערבי. כשהנהג שם לב שהוא לבד עם הנער הוא עצר את האוטובוס בצדי הדרך, הוריד את הבחור מהאוטובוס, ונפנה להשפילו.

הנהג החל במסכת השפלות תוך כדי שהוא מתעד את התקיפה ומכריח את הבחור החרדי לומר כמה פעמים שהוא אוהב ערבים ושונא יהודים (רח"ל) ועוד ביטויים כגון אלו. כך במשך דקות ארוכות הוא צילם אותו ואיים עליו במכות אם לא יאמר מה שהוא רוצה.

לאחר שהערבי האמון על הבאתו לישיבה סיים להשפיל אותו, הצליח הבחור להגיע לישיבה כשהוא בטראומה ובוכה בבכיות נוראיות. בצוות הישיבה עדכנו מיד את הוריו, והם הלכו להגיש תלונה במשטרה.

זו לא התקיפה היחידה של נהג בחברת 'סופרבוס', בשבוע שעבר בקו 15 בבית שמש נהג ערבי של חברת 'סופרבוס' תקף נוסע חרדי. עדי ראיה סיפרו כי התפתח בינם ויכוח בנושא חבישת המסכה. הוויכוח גלש לאלימות ואיומים "אני אחתוך אותך" צעק הנהג על הנוסע המותקף.

מסופרבוס נמסר אתמול ל'בחדרי חרדים': עם קבלת המידע החל בירור מעמיק של נסיבות המקרה כשבד בבד הנהג הושהה מעבודתו עד לבירור הנסיבות. יודגש כי החברה רואה בחומרה כל מקרה אלימות על כל סוגיה.

ממשטרת ישראל הוסיפה ואמרה ל'בחדרי חרדים': ככל שמובא לידיעת המשטרה אודות אירוע אלימות, הן במסגרת תלונה והן בחשיפה לסרטון ברשתות החברתיות, פותחת המשטרה בחקירה תוך הפעלת מיטב האמצעים והיכולות העומדים לרשותה על מנת לאתר את החשודים המעורבים במעשה. רק בשבוע החולף פעלה המשטרה והביאה למעצרם של חשודים המעורבים במעשי אלימות כלפי עוברי אורח והם הועברו לחקירה תוך כוונה למצות עמם את הדין. משטרת ישראל תמשיך לפעול למניעה וטיפול באלימות על כל גווניה, המפורסמות ברשתות השונות ובכלל.

בית שמש פשע שנאה משטרת ישראל תקיפה סופרבוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד