י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בולדוזר של עשייה

יזם לתפארת: הכירו את בני ינאי

בני ינאי הוא בולדוזר של עשייה בלתי פוסקת. כיוון שכך, הוא מנהל ויזם מצליח ביותר ורבים לוטשים עיניים כדי שיעשה אצלם את קסמיו. במאמר זה, נרצה לסקור ולו במעט, אחר פועלו של האיש ואת השלבים בהם התקדם עד למקום בו הוא נמצא כיום

יזם לתפארת: הכירו את בני ינאי
עוסק בעשייה צילום: freepik

בני ינאי |

כדי להבין טוב יותר מיהו האיש המיוחד הזה שנקרא בני ינאי, נצטרך להבין קודם כל מהי יזמות שבה הוא מתמקצע במיוחד; יזם, הוא אדם שיוצר עסק חדש, הנושא ברוב הסיכונים ונהנה מרוב התגמולים.

תהליך הקמת עסק מכונה יזמות. היזם, במקרה שלנו בני ינאי, נתפס בדרך כלל כחדשן, מקור לרעיונות, סחורות, שירותים ונהלים או אחד שמצליח בפתיחת עסקים חדשים.

יזם לתפארת |

יזמים, כמו מר ינאי, ממלאים תפקיד מפתח בכל כלכלה, תוך שימוש בכישורים וביוזמה הדרושים כדי לחזות צרכים ולהביא לשוק רעיונות חדשים טובים. יזמות מוכיחה, כי היא מצליחה לקחת על עצמה את הסיכונים של יצירת סטארט - אפ המתוגמלת ברווחים, תהילה והמשך הזדמנויות צמיחה.

יזם חברתי – בני ינאי |

לפי שנסביר יותר על פועלו של האיש המיוחד הזה בני ינאי, נרצה להבין טוב יותר מהי יזמות חברתית שבה הוא עוסק כבר שנים; זהו אדם הרודף אחר פתרונות חדשניים לבעיות חברתיות. יזם חברתי, נוקט בסגנון בו הוא יכול ליצור ולקיים ערכים חברתיים.

מרבית היזמים החברתיים כמו בני ינאי, עוסקים בפעילויות ללא כוונת רווח ומוצפים מאחריות חברתית ומצפון. הם מונעים בעיקר לשיפור הרווחה החברתית-כלכלית, חינוכיים, בריאותיים, מצבים בסיסיים, סביבתיים ובריאותיים של אחרים.

נגיש לקהילה ולצרכים שלה |

נגישות לקהילה, שבה מצטיין ינאי, היא כזו; להיות מסביר פנים ואדם שקל לו לדבר על צורכי הכלל. אלה, הם הליבה של מה שעושה מנהל טוב. כזה הוא גם האיש שעליו אנחנו כותבים פה; הוא ישר דרך, בעל עשייה בלתי פוסקת ומכיר את הצרכים הרשים אותם צריכה הקהילה ממנו.

לא סתם, ינאי מונה רק לאחרונה לאיש מפתח ברשות המיסים בישראל. הוא מכיר את נבחי הכלל ומותיר רושם נהדר לבאים לקבל את עצותיו.

איש אשכולות |

אדבר המדהים במר ינאי, הוא היכולת שלו לשים הכל בצד ולתפעל פרויקטים רמי מעלה שלא תמיד אנשים מצליחים לעשות במהלך חיים שלמים. בדיוק בגלל זה הוא נחשב לאחד הגדולים בתחומו וחברות רבות המשק הישראלי, פונות אליו לקבל עצות שונות שיכולות לשנות חברות ועמותות.

יזם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד