י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"מתחם בנדיקט"

הושלם הליך רכישת הקרקע היקרה ביותר בבני ברק

ב"מתחם בנדיקט" במרכז בני ברק ששוויו מעל 150 מיליון ₪, צפויים להיבנות מעל 104 יח"ד כשהגוף המימוני שנבחר ללוות מבחינה פיננסית את הפרויקט הוא 'טריא' – עם ניסיון עתיר שנים בתחום המימוני בשוק הנדל"ן

הושלם הליך רכישת הקרקע היקרה ביותר בבני ברק
קרקעות בבני ברק צילום: יח"צ

לאחר עשרות שנים של עיכובים – הושלמה עיסקת הנדל"ן הגדולה של מכירת "מתחם בנדיקט" במרכז בני ברק לקבוצת רכישה שמתעתדת לעלות על הקרקע כבר בעוד כשנה ולסיים אי"ה את הבנייה בתוך כשלוש-ארבע שנים.

מתחם בנדיקט הממוקם ברחוב הרב שך בבני ברק, מול רחוב חבקוק ממזרח, ועד גבול רחוב דונולו ממערב נחשב לאחת מעתודות הקרקעות היקרות ביותר באזור גוש דן בכלל ובבני ברק בפרט. תושבי עיר התורה והחסידות מכירים את המתחם המיתולוגי כבר עשרות שנים כמי שהתקיימו שם שווקי ארבעת המינים ועוד פעילויות שונות מסביב למעגל השנה היהודי.

לפני כחמישה חודשים לאחר הליך ממושך שהסתיים במכרז של הכנ"ר, זכתה בקרקע קבוצת רכישה שארגנו היזמים ר' דוד שדמי ור' דן שם טוב בליווי של עו"ד ליאור רוב, וההליכים שהיו תקועים שנים רבות החלו להתקדם במהירות.

כחלק מהשלמת הליך מכירת הקרקע, העמידה חברת 'טריא' את ההון הנדרש להשלמת העיסקה – ולאחר שחברי הקבוצה חתמו על המסכים הנדרשים, הועבר הכסף לחשבון הנאמנות של הקבוצה ובשבוע האחרון השלימה את הרכישה.

במתחם ששוויו מעל 150 מיליון ₪, צפויים להיבנות כמאה יח"ד כשהגוף המימוני שנבחר ללוות מבחינה פיננסית את הפרויקט הוא, כאמור, 'טריא', לה ניסיון עתיר שנים בתחום המימוני בשוק הנדל"ן בדגש על קבוצות הרכישה בציבור החרדי. בין היתר ליוו טריא את הפרויקטים בבית שמש, במודיעין עילית, בנתיבות ועוד. 

ר' דוד שדמי, מראשי קבוצת הרכישה "מתחם בנדיקט", מציין כי חברת 'טריא' הוכיחה כאן יעילות מקצועית ומהירות חסרת תקדים ובהליך שנמשך בסך הכל כשבוע ימים הצליחה להעמיד את כל ההון הנדרש, כשבגופי מימון אחרים מדובר בהליך ארוך ומייגע שלוקח הרבה מאד זמן ולעיתים מקשה על השלמת עיסקאות המימון. שדמי ביקש גם להודות לחברת "שיא מימון" שהיתה זו שהצליחה להביא לקבוצה את תנאי המימון הטובים ביותר בשוק.

אליעד צפניה מנהל תחום נדלן בטריא: "אני מברך על השלמת העסקה החשובה טריא שמחה לתת פתרונות ומענה לאתגרים  גם בעסקאות מורכבות  כמו עסקת בנדיקט. חברת טריא תמשיך להוביל את תחום קבוצות הרכישה עם אחריות פיננסית כלפי כל הגורמים המעורבים בעסקה, מקצועיות ובשירותיות".

רכישת קרקעות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד