ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
ישבור את הפריטטיות

יוזמה: הח"כ מש"ס ימונה לשר כמועמד פשרה

בעקבות המאבקים בממשלה בנוגע לאיוש שר קבוע במשרד המשפטים, עולה הצעה מעניינת בימין הקוראת למנות לתפקיד את ח"כ עו"ד משה ארבל מש"ס | ארבל נודע בשנה האחרונה במאבקו העיקש לטובת שמירת זכויותיהם של אסירים | החיסרון: מינוי ישבור את הפריטטיות בין הליכוד לכחל"ב

יוזמה: הח"כ מש"ס ימונה לשר כמועמד פשרה
אילוסטרציה צילום: משה שי, פלאש 90

ברקע ישיבת הממשלה הדרמטית שנערכה היום (שלישי) ודנה במינוי קבוע של שר משפטים אך לא הגיעה להסכמות וההחלטה נדחתה בהסכמת גנץ ב-48 שעות, עולה יוזמה בימין למנות את ח"כ משה ארבל לשר משפטים קבוע.

בישיבת הממשלה שנערכה היום בעקבות דרישת בג"צ למנות שר קבוע למשרד המשפטים לאחר חודשים רבים בהם גנץ כיהן כממלא מקום, ביקש ראש הממשלה הארכה נוספת של 48 שעות כדי לנסות ולגבש הסכמה, אך היועמ"ש מנדלבליט אמר כי הדרישה אינה סבירה ודרש לקבל החלטה במיידי.

ח"כ ארבל בבית המשפט

לבסוף הגיעו גנץ ונתניהו להסכמה על הארכה של עוד 48 שעות בנושא והשיבו זאת לבג"צ. גנץ מצידו רואה עצמו כמועמד היחיד לתפקיד בגלל ההסכם הקואליציוני שמעניק את התפקיד לכחול לבן, אך בליכוד מסרבים.

כעת מתפרסם ב'הארץ' כי בימין קמה יוזמה שקוראת למנות את ח"כ משה ארבל מש"ס כמועמד מוסכם לשר משפטים. החיסרון במינוי כזה הוא שבירת הפריטטיות בין גוש כחול לבן לגוש הליכוד.

ח"כ ארבל, עו"ד בהכשרתו, עלה לא מעט לכותרות בשנה האחרונה בעקבות מאבקיו לטובת זכויות אסירים, מאבק שזכה לתשבחות רבות גם בצד השמאלי של המפה הפוליטית. כעת נותר לראות האם היוזמה תצא לפועל או תרד במהירות בה עלתה.

 

משה ארבל שר משפטים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד