י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
ממשלה בקרוב?

הולך על רוטציה: זו השאלה שנתניהו שלח לאלפי מתפקדים

בימים האחרונים ישנם דיווחים כי ראש הממשלה הציע לכמה ראשי מפלגות להיות ראשון ברוטציה - ול'בחדרי' נודע הוא כי אף החל לבדוק את האפשרות בסקרים שהוא משגר לחברי 'הליכוד' | מה האופציות שיתבקשו לענות?

הולך על רוטציה: זו השאלה שנתניהו שלח לאלפי מתפקדים
נתניהו בכנס בחירות צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מרכיב ממשלה מאחורי הקלעים? לקראת סיום המנדט שקיבל מהנשיא, נתניהו מציע, על פי מספר דיווחים, ראשות ממשלה ברוטציה, כשהוא השני. עד כה המועמדים שאליהם הציע לא התייחסו לפרסומים, אך סקר שנשלח אל עשרות אלפי חברי 'ליכוד' הגיע ל'בחדרי חרדים', ומשם ניתן להסיק כי נתניהו לא בטוח ייתן את ראשות הממשלה למישהו מחוץ למפלגת השלטון.

"במידה וראש הממשלה נתניהו יחליט להרכיב ממשלה ברוטציה ולהיות השני", הקדימו ושאלו, "במי תתמוך שיהיה ברוטציה". "ראש המפלגה מחוץ לליכוד, או מועמד שיבחר מתוך הליכוד", חברי המפלגה יתבקשו לענות ולהכריע.

בתוך כך, אתמול (שני) פורסם כי ראש הממשלה בנימין נתניהו אומר למקורביו כי הוא מוכן להתפשר על תפקידו, כדי להביא אחרים להרכבת ממשלה.

על פי הפרסום ב'כאן חדשות', נתניהו צוטט אומר למקורביו, כאשר הוא מעביר את המסר לראשי 'תקווה חדשה' ו'ימינה': "לא ניתן לשמאל להקים ממשלה, מוכן לוויתורים כואבים ואף לזוז לשנה מהתפקיד".

בנוסף, דווח כי ישנם קשיים במגעים בין יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד לבין יו"ר 'ימינה' נפתלי בנט, והיום אף לא התקיימו שיחות בין צוותי המשא ומתן, זאת אחרי שאתמול הסתיימה שיחה בין שני הצדדים באי הסכמות.

מלבד בנושא חלוקת התיקים, שתי המפלגות חלוקות גם בנושאים העקרוניים, כמו היחס למערכת המשפט ובהסדרה של חלק מיישובי ההתיישבות הצעירה.

יו"ר 'יש עתיד', כך לפי הפרסום, מודאג מאוד מהמצב בעיקר בשל העובדה שהיום שוחח בנט עם סער, ובנוסף השניים האחרונים השמיעו היום מסרים דומים אחת לאחת בהצהרותיהם הנפרדות היום בכנסת.

מפלגת הליכוד רוטציה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד