י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
תזוזות בתקשורת

דניאל רוט אבנרי מונתה לכתבת הכנסת של 'ישראל היום'

מ'מעריב' דרך עולם הספורט לפוליטיקה ב'ישראל היום' | העורך הראשי של 'ישראל היום' בועז ביסמוט על המינוי "דניאל היא עיתונאית מוערכת, חרוצה ומצטיינת שמביאה הישגים תקשורתיים בזירה הפוליטית והאקטואלית"

דניאל רוט אבנרי מונתה לכתבת הכנסת של 'ישראל היום'
ישראל היום צילום: פלאש 90

שבועות ספורים לאחר שהודיע על פרישה ויציאה לגמלאות ועם סיום תפקידו בעיתון, קבוצת "ישראל היום" מודיעה היום (שלישי) על מינויה של הכתבת דניאל רוט אבנרי לכתבת הכנסת של העיתון והאתר, במקומו של העיתונאי והסופר גדעון אלון.

דניאל רוט אבנרי בת 34, החלה דרכה העיתונאית ב-2010 ככתבת ספורט ב"מעריב". לאחר מכן מונתה לכתבת ב"ערוץ הספורט" והיתה שליחתו למשחקים האולימפיים בלונדון 2012.

באותה שנה הצטרפה ל"ישראל היום" כמגישה ועורכת אולפן החדשות באתר וכותבת במוסף הפוליטי "ישראל השבוע". שימשה כתבת כלכלית וכתבת לענייני ת"א וגוש דן. בבחירות 2015 ובארבעת מערכות הבחירות בשנתיים האחרונות שימשה כתבת מפלגות וסיקרה מקרוב את "יש עתיד" ו"כחול לבן". כמו כן, שימשה ב-6 השנים האחרונות עורכת בדסק החדשות של העיתון.

דניאל רוט אבנרי היא חברת פאנל בתוכנית "העולם הבוקר" ברשת 13 ומגישת חדשות בערוץ 20. בעלת תואר ראשון בתקשורת מהמרכז הבינתחומי בהרצליה. נשואה ואמא לשתי בנות.

במהלך עבודתה חשפה אבנרי מספר פרשיות גדולות במיוחד, שעוררו הד תקשורתי ופוליטי בולטים. בין הישגיה הבולטים ניתן למנות את חשיפת "הקוקפיט" – שכלל הסכם מנהיגות משותף של בני גנץ, גבי אשכנזי, משה (בוגי) יעלון ויאיר לפיד, שהוביל להקמת מפלגת "כחול לבן". בנוסף היא חשפה גם את סירובה של "כחול לבן" להירשם כמפלגה מאוחדת, דבר שהצביע על סדקים בהנהגה שהובילו להתפרקותה.

העורך הראשי של ישראל היום בועז ביסמוט אמר כי "אנו במערכת ישראל היום מאמינים בפיתוח הון אנושי כישרוני ומקצועי במגוון תחומים רבים. דניאל רוט אבנרי היא עיתונאית מוערכת, חרוצה ומצטיינת שמביאה הישגים תקשורתיים בזירה הפוליטית והאקטואלית. קידומה מגיע בצורה טבעית לעיתון ויהווה דוגמא אישית לעיתונאים נוספים. אני בטוח שמינויה ישדרג את העיתון ויביא אותו להישגים רבים".

דניאל רוט אבנרי אמרה כי היא "שמחה וגאה על המינוי לכתבת הכנסת של העיתון המוביל והנקרא בישראל ומודה לעורך הראשי בועז ביסמוט ולסגנו אריאל שמידברג על האמון הרב והעבודה המשותפת שנעשית מדי יום במקצועיות רבה. עיתון 'ישראל היום' כתוב בליבי כבר 8.5 שנים ויש לי את הזכות לעבוד עם הרבה אנשי מקצוע כישרוניים ומקסימים שמזריקים לי הליום לכנפיים".

כזכור, העיתונאי הוותיק גדעון אלון, כתב הכנסת של עיתון 'ישראל היום', הודיע הערב לפני כחודש על סיום תפקידו בעיתון ויציאה לגמלאות.

בציוץ שפרסם כתב אלון, כי "בסוף אפריל אני פורש מעבודתי ככתב הפרלמנטרי של 'ישראל היום' ויוצא לגמלאות. בכך אני מסיים 31 שנים בהן הייתי כתב פרלמנטרי - במשך 17 שנה מטעם עיתון "הארץ" ו-14 שנים מטעם "ישראל היום". אני בטוח שעוד תהיה לי הזדמנות להיפרד אישית מכל אחד מכם. היה כיף גדול לעבוד במחיצתכם למרות התחרות המקצועית ותחלופת הכתבים בחלק מכלי התקשורת. היו ברוכים".

ישראל היום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד