י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מפתים את סער ובנט

מרכז הליכוד אישר: סיעות שתומכות במפלגה - יוכלו לחבור

בעוד הסאגה סביב מינוי שר המשפטים נמשכת, חברי מרכז 'הליכוד' אישרו כי מפלגות שתומכות בנתניהו יוכלו לחבור אליה במערכת הבחירות הבאה: "הצעה עקרונית" | יו"ר המרכז חשף: "קיבלנו רמזים שאם נעשה צעדים מסוימים, נוכל להקים ממשלת ימין"

מרכז הליכוד אישר: סיעות שתומכות במפלגה - יוכלו לחבור
נפתלי בנט/גדעון סער צילום: תומר נויברג/יונתן זינדל, פלאש 90

לקראת סיום המנדט של בנימין נתניהו בעוד שבוע, מרכז 'הליכוד' אישר הערב (שלישי) כי מפלגות שתומכות כעת בראש הממשלה בנימין נתניהו, יוכלו לחבור אליה ולהיטמע בה לקראת הבחירות הבאות.

מרכז הליכוד אישר כי יו"ר הרשימה בנימין נתניהו יוסמך להביא הצעה להגשת רשימת מועמדים משותפת לכנסת ה-25.

"במטרה לאפשר הקמת ממשלת ימין בכנסת ה-24", נכתב בהודעה ונמשך, "יו"ר מרכז הליכוד ח"כ חיים כץ, כינס הערב את חברי מרכז הליכוד לדיון והצבעה על בקשתו של רה"מ בנימין נתניהו".

"הבקשה היא להביא הצעה עקרונית להגשת רשימת מועמדים משותפת, בבחירות לכנסת ה- 25. הרשימה ככל שתגובש, תוגש לאישור מזכירות הליכוד", הוסיפו.

המטרה העיקרית של ההצעה, היא לפתות את גדעון סער ונפתלי בנט, כי במידה ויתמכו בנתניהו - משמע יקימו עמו ממשלה - יוכלו לרוץ יחד עם 'הליכוד'.

גם חבר הכנסת חיים כץ, יו"ר מרכז המפלגה, רמז על כך לפני ההצבעה: "קיבלנו רמזים שאם נעשה צעדים מסוימים נוכל להקים ממשלת ימין בכנסת הנוכחית".

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בכינוס הליכוד, להצבעה למינויו של אקוניס כשר משפטים: "נדרשנו לקבל את ההחלטה הנכונה גם אם היא לא הייתה פשוטה כי אתם יודעים לקבל את ההחלטה הנכונה בשביל המדינה שלנו".

"אנחנו נמצאים מול כל מיני סערות פוליטיות ואתגרים. אני עושה מאמץ אדיר להקים ממשלת ימין אנחנו מוכרחים להקים ממשלת ימין כי רק ממשלת ימים תוכל לאתגרים הללו", סיכם.

מרכז הליכוד חיים כץ בנימין נתניהו גדעון סער נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד