י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
חזר לנהל מו"מ

דיווח: זהו החשש של בנט בשיחות הסגורות

למרות שאתמול תמכו בהצעה של 'הליכוד' לנשיאות הכנסת ולהקמת הוועדה לענייני ערבים, היום דווח כי ישנה התקדמות בין 'ימינה' ל'יש עתיד' - ואף ראשי המפלגות שוחחו זה עם זה | בכירים בגוש השינוי: "בנט הביע חשש ששניים מחברי ימינה לא יתמכו"

דיווח: זהו החשש של בנט בשיחות הסגורות
נפתלי בנט/יאיר לפיד צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

על רקע המהומות בישיבת הממשלה, הערב (שלישי) דווח כי יו"ר 'ימינה' נפתלי בנט הביע חשש בפני בכירי גוש השינוי, כי לא יצליח לשכנע את כל מפלגתו לשבת בממשלה עימם.

על פי הדיווח של מיכאל שמש ב'כאן 11', בכירים בגוש השינוי טוענים: "בנט הביע חשש בשיחות סגורות ששניים מחברי ימינה לא יצטרפו להקמת ׳ממשלת שינוי׳".

מפלגת 'ימינה' מסרה בתגובה: "הדיווח של התאגיד הוא פייק ניוז מוחלט. הדברים לא נאמרו, ולא במקרה הספין מיוחס ל"בכירים". פניה לתגובה הייתה מונעת את המבוכה".

בתוך כך, היום חלה התקדמות במשא ומתן בין גוש המרכז-שמאל לבין ראשי 'ימינה' ו'תקווה חדשה', זאת למרות שמפלגתו של הראשון תמכה אתמול בהצעה של 'הליכוד' להרכב נשיאות הכנסת וכן בהקמת הוועדה לענייני ערבים בראשות מנסור עבאס.

בנוסף, בנט ולפיד שוחחו היום, למרות שאתמול דווח כי ישנם קשיים במגעים בין יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד לבין יו"ר 'ימינה' נפתלי בנט, ולא התקיימו שיחות בין צוותי המשא ומתן.

ממשלת בנט לפיד מפלגת ימינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד