י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מארב לגנץ

נחשף: כך נערך נתניהו למינוי שר המשפטים

הערב נחשף כי ההחלטה להביא להצבעה את אופיר אקוניס כשר משפטים - תוכננה אתמול בידי ראש הממשלה במטרה לארוב לבני גנץ | נתניהו נימק בשיחות סגורות: "אקוניס הוא אדם מתון, זה לא רגב"

נחשף: כך נערך נתניהו למינוי שר המשפטים
במליאת הכנסת צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

בעוד הפלונטר הפוליטי בעיצומו, הערב (שלישי) דווח כי ההבאה להצבעה את ח"כ אופיר אקוניס כשר משפטים, היתה כחלק מתכנון של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

על פי הדיווח של ירון אברהם ב'חדשות 12', נתניהו תכנן כבר אתמול לקראת הישיבה היום, כי יציע את אקוניס כמועמד לשר המשפטים, במטרה לארוב ליו"ר 'כחול לבן' בני גנץ.

יו"ר 'הליכוד' נתניהו שוחח קודם לכן עם השר לשיתוף פעולה איזורי אופיר אקוניס ותיאם אתו את המינוי. אתמול, נימק הראשון בשיחות סגורות את ההחלטה לבחור דווקא באקוניס: "הוא אדם מתון, זה לא רגב, אוחנה או אמסלם".

הערב הוציאו שופטי בג"צ צו ביניים, אשר מקפיא את מינויו של אופיר אקוניס לתפקיד שר המשפטים, ובית המשפט העליון יתכנס מחר (רביעי) בשעה 15:30 בכדי לדון בהחלטה.

מוקדם יותר הערב מסר יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ הצהרה מצולמת מלשכתו, שבה תקף את נתניהו: "בישיבת הממשלה שנערכה היום ניסה ראש הממשלה לדרוס באופן מתוכנן ומכוון את שלטון החוק. ניסה ונכשל".

"הניסיון שלו להעלות הצבעה באופן מניפולטיבי ובלתי חוקי, להשתיק את היועץ המשפטי לממשלה, ולשבור את עיקרון הפריטטיות שנקבע בחוק יסוד שהוא הצביע עליו", הוסיף.

שרת המשפטים בני גנץ אופיר אקוניס בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד