י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
ברוך דיין האמת

טרגדיה בחסידות: בחור בן 17 נפטר מהמחלה

הבחור החשוב נפש נקי וצדיק אברהם יצחק שוורץ ז"ל מחסידות תולדות אהרן, נפטר מהמחלה הקשה שקיננה בגופו והוא בן 17 בלבד | הלוויתו תתקיים היום במונסי

טרגדיה בחסידות: בחור בן 17 נפטר מהמחלה
הב' אברהם יצחק שוורץ ז"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: בארה"ב נפטר לבית עולמו הבחור החשוב אברהם יצחק שוורץ ז"ל, לאחר שלפני שנה וחצי חלה במחלה הנוראה והממאירה והוא בן 17 בלבד.

אברהם יצחק ז"ל, נולד לאביו הרה"ח רבי יואל שוורץ שליט"א, מחסידי תולדות אהרן בבית שמש שבשנתיים האחרונות התגורר במונסי. ולאמו, בתו של הרה"ח רבי יעקב לויפער, מחסידות תולדות אהרן.

סבו היה הגאון החסיד רבי דן שוורץ זצ"ל, זקן חסידי תולדות אהרן ובעל מחבר ספר 'קן ציפור' על שילוח הקן, שנפטר בו' אייר תשע"ח והוא בן 99 בפטירתו.

בשמחת הברית נקרא שמו בישראל 'אברהם יצחק' על שמו של האדמו"ר מתולדות אהרן זצ"ל. בילדותו למד בתלמוד תורה תולדות אהרן בבית שמש וכן בישיבה בבית שמש.

מכריו מספרים ל'בחדרי חרדים' כי היה בחור חמד אציל במידות, תלמיד חכם וירא שמים שהיה תמיד נעים להיות בחברתו.

הוריו היגרו לארה"ב, שם גילו לו ל"ע את המחלה הקשה, חצי שנה לאחר מכן, לאחר שלא חש בטוב בעת ביקורו בחגי תשרי אצל האדמו"ר בארץ הקודש, הוא טס חזרה לביתו, שם עבר את הטיפולים במשך שנה וחצי ולפני כמה חודשים עבר השתלת מח עצם, אך למגינת לב הוא השיב את נשמתו ליוצרה.

אחד ממכרי המשפחה אמר ל'בחדרי חרדים' "רק עכשיו הבנו למה לפני שנתיים עברו הוריו למונסי שעצם מקום מגוריהם עזר להם להתמודד עם המחלה של אברהם יצחק שם הוא עבר טיפולים".

מסע הלוויה יתקיים היום (שלישי) במונסי בארה"ב.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

תולדות אהרן מונסי רבי דן שוורץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד