י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מחטף אקוניס

ב'ליכוד' מודים: "המהלך גרם לנו הרבה נזק"

לאחר המהומה עם מינויו של אקוניס לשר המשפטים וההקפאה על ידי בג"צ, גורמים במפלגת השלטון מודים כי המהלך גרם הרבה נזק: "זה ממש לדחוף את סער ובנט לצד השני" | ב'תקווה חדשה' אכן לוקחים צעד אחורה: "נתניהו חייב לזוז"

ב'ליכוד' מודים: "המהלך גרם לנו הרבה נזק"
אופיר אקוניס צילום: יונתן זינדל,פלאש 90

בזמן שהמנדט שקיבל נתניהו מהנשיא קרוב לקיצו, היום (רביעי) דווח כי בכירים ב'ליכוד' מודים כי מינויו של אופיר אקוניס לשר המשפטים, גרם הרבה נזק.

"המהלך הזה גרם לנו הרבה מאוד נזק", טענו הגורמים ל'ישראל היום' והמשיכו, "בנט וסער גם ככה בדרך לממשלת שמאל ועכשיו יהיה להם אפילו קל יותר לתרץ זאת. זה ממש לדחוף אותם לצד השני".

מנגד, ב'תקווה חדשה' מאששים את החששות ואומרים שהמהלך רק חיזק אותם שלא להצטרף לנתניהו: "כבר הרבה זמן שנתניהו חופר לעצמו את הבור. אתמול הוא העמיק אותו. לא נצטרף לממשלה שתיתן לו את האפשרות לחזור. לא אחרי שנה, לא אחרי שנה וחצי ולא בכלל. הוא חייב לזוז".

"אמרנו כל הזמן, לא נשב תחת נתניהו. אין פה שום פתח. או שתהיה ממשלת ימין בהובלה של מישהו אחר או ממשלת שינוי", הוסיף גורם במפלגה.

למרות דברי הגורמים במפלגתו של סער, אתמול אישרו ב'מרכז הליכוד' את הסכמות לנתניהו למזג רשימות עם המפלגה, לקראת הבחירות לכנסת ה-25.

"במטרה לאפשר הקמת ממשלת ימין בכנסת ה-24", נכתב בהודעה ונמשך, "יו"ר מרכז הליכוד ח"כ חיים כץ, כינס הערב את חברי מרכז הליכוד לדיון והצבעה על בקשתו של רה"מ בנימין נתניהו".

"הבקשה היא להביא הצעה עקרונית להגשת רשימת מועמדים משותפת, בבחירות לכנסת ה- 25. הרשימה ככל שתגובש, תוגש לאישור מזכירות הליכוד", הוסיפו.

המטרה העיקרית של ההצעה, היא לפתות את גדעון סער ונפתלי בנט, כי במידה ויתמכו בנתניהו - משמע יקימו עמו ממשלה - יוכלו לרוץ יחד עם 'הליכוד'.

גם חבר הכנסת חיים כץ, יו"ר מרכז המפלגה, רמז על כך לפני ההצבעה: "קיבלנו רמזים שאם נעשה צעדים מסוימים נוכל להקים ממשלת ימין בכנסת הנוכחית".

אופיר אקוניס שר המשפטים מפלגת תקווה חדשה הליכוד ביבי נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד