י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
לבד מבני ברק

מדהים: 0 חולים בערים החרדיות

התחלואה במגזר החרדי עומדת על 1% בלבד מסך התחלואה הכללי, עם נתון של חולה אחד חדש בלבד ביממה האחרונה | למעט העיר בני ברק כולה בה נמצאו בשבוע האחרון 3 חולים חדשים. כל שאר הערים החרדיות עומדת על 0 חולים חדשים

מדהים: 0 חולים בערים החרדיות
בני ברק בצל הקורונה צילום: Yossi Aloni/Flash90

נגיף קורונה מכה בעוז בכל רחבי העולם, ובארץ הקודש לאחר מבצע חיסונים מוצלח בחסדי שמיים התחלואה הולכת ומצטמקת. במשרד הבריאות ממשיכים במעקב וניטור קצת התפשטות ונסיגת התחלואה בחלוקה לפי מגזרים וערים.

על פי נתוני משרד הבריאות שפורסמו הבוקר, התחלואה במגזר החרדי עומדת על 1% בלבד מסך התחלואה הכללי, עם נתון של חולה אחד חדש בלבד ביממה האחרונה. בתוך 84 חולים חדשים שהתווספו לסטטיסטיקה ביממה האחרונה. הממוצע השבועי הצטמק אף הוא וירד ל-100 חולים חדשים בלבד מידי יום.

בתוך כך הערים החרדיות ממשיכות להתנקות מהנגיף. ויחס ההכפלה בכל הערים החרדיות נקבע הבוקר על 1.0. למעט העיר בני ברק, שם עומד יחס ההכפלה על 0.9 בלבד.

בחישוב חולים ל-10 אלף תושבים בכל הערים החרדיות עומד הנתון על 0. ובחישוב חולים חדשים לשבוע האחרון, למעט העיר בני ברק כולה בה נמצאו בשבוע האחרון 3 חולים חדשים. כל שאר הערים החרדיות עומדת על 0 חולים חדשים.

בתוך כך דווח כי 86 חולי קורונה נוספים אובחנו בישראל במהלך היממה האחרונה, בכך עלה מספר החולים מתחילת התפרצות הנגיף בארץ ל-838,285. על פי הנתונים, אמש בוצעו 34,041 בדיקות לחשודים כחולי קורונה.

מספר החולים הפעילים עמד נכון להבוקר על 1,651. מספר המונשמים ממשיך לרדת ועומד כעת על 76 חולים הזקוקים למכונת הנשמה מתוך 132 חולים במצב קשה המאושפזים בבתי החולים. מספר הנפטרים עלה אף הוא ועומד כעת על 6,354.

שיעור התוצאות החיוביות מסך הבדיקות הכולל עמד הבוקר על 0.3%. בתוך כך, מאז החל מבצע החיסונים בישראל, עד כה התחסנו לנגיף הקורונה 5,393,470 בני אדם. מתוכם, 5,074,730 בני אדם התחסנו במנה השניה.

קורונה המגזר החרדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד