י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בשורה דרמטית

אחרי ברכה מהגר"ג אדלשטיין: הרב אריה מונק מוציא את הגרלת הענק לדרך

הרב אריה מונק, מנכ''ל בית חם, ממשיך מזה כשני עשורים את מפעל חייו של אביו, ומאפשר לכל אדם מתמודד, לקבל מענה איכותי ומקצועי • כעת, עמותת 'בית חם' יוצאת עם בשורה דרמטית: הגרלת ענק על דופלקס מפואר

אחרי ברכה מהגר"ג אדלשטיין: הרב אריה מונק מוציא את הגרלת הענק לדרך
הרב מונק אצל הגר"ג אדלשטיין צילום: יח"צ

דירה נאה מרחיבה דעתו של אדם, ודופלקס יוקרתי ורחב ידיים בוודאי יעניק לכם הרחבת הדעת, רוגע ושלווה ומגורים ברווחה. כעת גם אתם יכולים ליהנות מכל העולמות.

הצטרפו כעת לעשייה המבורכת של בית חם ואולי תזכו בדופלקס מפואר>>>

עמותת 'בית חם' קיבלה את הברכה המיוחדת מגדולי הדור, שהבטיחו כי כל התורמים "יזכו מידה כנגד מידה לצאצאים בריאים בנפש, עוסקים בתורה ובמצוות".

כעת העמותה יוצאת עם בשורה דרמטית: הגרלת ענק על דופלקס מפואר, המשתרע על 140 מ''ר, שתי קומות, מרפסת ענקית ונוף פנורמי לים הכנרת. נשמע לכם חלום? תדעו שהוא עשוי להתגשם. בקרוב ממש.

 ב'בית חם' פותחים דלת ולב לעשרות אלפי מתמודדי נפש ובני משפחותיהם שזקוקים לתמיכה, לליווי, להכוונה. הרב אריה מונק, מנכ''ל העמותה, ממשיך מזה כשני עשורים את מפעל חייו של אביו, ומאפשר לכל אדם מתמודד לקבל מענה איכותי ומקצועי.

הצטרפו כעת לעשייה המבורכת של בית חם ואולי תזכו בדופלקס מפואר>>>

בשנה האחרונה נוצר צורך עצום בהרחבת הפעילות, בעקבות ההתמודדות הלא פשוטה עם הקורונה, שגבתה מחירים נפשיים רבים. לאור זאת החליטו ב'בית חם' לפתוח בקמפיין שיסייע להרחבת והגדלת היקף הפעילות. הקמפיין נפתח בקול תרועה רמה, ומציע שלל מתנות מפתיעות, כשגולת הכותרת היא הדופלקס המפואר, בו יזכה אחד מהמשתתפים.

הדופלקס הענק והחלומי יאפשר לזוכה לגור ברווח, לנפוש בשלווה, לארח בכבוד וליהנות מהמרחב. הוא ובני משפחתו ייהנו מהנוף הפנורמי המרהיב, של הכנרת התכולה, מעוררת ההשראה. במידה והוא מעוניין בכך, הוא יכול לבחור לקבל את הזכייה בשווי כספי ולהשתמש בה לפי רצונו.

 עם כזו הגרלה מפתיעה, אין ספק שהחלום שלכם מצא בית. בית חם, מפנק ויוקרתי... 

הצטרפו כעת לעשייה המבורכת של בית חם ואולי תזכו בדופלקס מפואר>>>

 

הגר"ג אדלשטין בית חם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד