י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מינוי שר משפטים

נתניהו התקפל והרשת גועשת: "אדם מבוהל"

לאחר שראש הממשלה נתניהו הודיע כי ימנה את גנץ לשר המשפטים, הרשתות החברתיות געשו וטענו כי מדובר בהתקפלות: "נראה כמו איבוד מוחלט מצידו" | גם 'כחול לבן' הגיבה: "נמשיך לשמור על הדמוקרטיה"

נתניהו התקפל והרשת גועשת: "אדם מבוהל"
בנימין נתניהו צילום: Amir Levy/Flash90

למרות שהתנגד אמש בישיבת הממשלה למינויו, היום (רביעי) ראש הממשלה התקפל והודיע כי יתמוך בבני גנץ לתפקיד שר המשפטים.

הרשתות החברתיות מיהרו להתייחס לפארסה: "נתניהו מאשר את מינוי גנץ לשר המשפטים אחרי ביזוי המדינה, היועמ"ש, החוק, ההסכמים, הדמוקרטיה", צייץ עיתונאי 'ynet' אטילה שומפבלי והמשיך, "זה כבר נראה כמו איבוד שליטה מוחלט מצדו של נתניהו. ורטיגו אחר ורטיגו".

מפלגת 'העבודה' התייחסה גם היא: "‏מינוי שר משפטים הוא קריטי וטוב שקרה. את השריטות והצלקות שנתניהו והליכוד השאירו על הדמוקרטיה והחברה הישראלית, רק מנהיגות אחראית ואמיצה תוכל לאחות. אנחנו חייבות וחייבים להקים ממשלת שינוי עכשיו".

"היום נתניהו מקופלת, השלב הבא זה פסק זמן", צייץ בציניות יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן, וחברו למפלגה אלי אבידר המשיך: "‏ככה נראה בן־אדם מבוהל בדרך לנבצרות. אסור לבטל את הדיון בבג״צ. מחאה בכל הכוח".

הפרשן המשפטי של 'חדשות 13' ברוך קרא, כתב לאחר ההודעה: "‏מצד אחד טוב שהבזיקה השפיות לשנייה וחצי בטרללת המופרעת הזאת; מצד שני, כמה שהתגובה הזאת חושפת את ערוותו של נתניהו. הוא טוען בתגובתו שהמינוי חוקי, אך מכיוון שהצעות הפשרה לא התקבלו החליט למנות את גנץ. נו בחיאת..די... הקב"ה חנן את בני האדם בדעת ולימד את בני האנוש בינה".

יהודה שלזינגר, כתב הפוליטי של 'ישראל היום' תקף דווקא את אנשי התקשורת המזוהים עם השמאל: "‏רגע רגע, אז העלייה לקפיטול שברק רביד ונדב אייל הבטיחו בוטלה? ומה בסוף עם קץ הדמוקרטיה? מתחילה מחדש? ומלחמת האזרחים? כבר הוצאתי את החולצה הכתומה הכי יפה בארון".

"‏התנהלות מביכה ומבזה של נתניהו. האיש אינו ראוי ואינו יכול לכהן כראש ממשלה. כל יום שלו בתפקיד הוא נזק נטו למדינה. עושים מאמץ גדול להקים ממשלה חדשה והוגנת", צייץ יו"ר 'מרצ' ניצן הורביץ, וחברו למפלגה יאיר גולן הגיב בציוניות: "גנץ מונה לשר משפטים. עצוב לי מאוד על דני דנון".

בנימין נתניהו בני גנץ שר המשפטים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד