י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"להמשיך את דרכה"

בעלה של אסתר הורגן הי"ד נפגש עם פלסטינים: "חייבים לדבר"

בחודש טבת האחרון נרצחה אסתר הורגן הי"ד, תושבת היישוב טל מנשה, לאחר שיצאה לפעילות ספורטיבית ביער ריחן. אתמול נפגש בעלה בנימין שיחי' עם פלסטינים. "יש מקום לכולם אם רוצים לחיות בשלום" | המטרה: שיח שבועי בין מתנחלים לפלסטינים

בעלה של אסתר הורגן הי"ד נפגש עם פלסטינים: "חייבים לדבר"
הריסת בית המחבל צילום: דובר צה"ל

בבית 'שורשים' הסמוך לצומת גוש עציון נערך אמש (שלישי) מפגש מיוחד בין פלסטיניים לבנימין הורגן, שרעייתו אסתר הי"ד נרצחה בחודש טבת בסמוך לביתה ביער ריחן שבשומרון. כשמטרת ההתכנסות, שיח שבועי בין מתנחלים לפלסטיניים. כך על פי הדיווח ב-ynet.

לרגל הרמדאן הזמינו מארגני המפגשים את הורגן, ובמהלך המפגש אמר בנימין הורגן שנענה לבקשת מזמיני הכינוס, שאף ביקשו להביע צער על רצח הרעייה הי"ד: "יש פלסטינים שמתנגדים לדרך הטרור. לקחתי על עצמי עם ילדיי להמשיך את דרכה של אסתר. היא אהבה את החיים, אהבה כל אחד וכל מקום ואהבה באופן מיוחד את ארץ ישראל".

עוד הוסיף: "אנחנו גרים בשומרון ונמשיך לגור שם כי אנחנו מאמינים שזה המקום שלנו אבל אנחנו מבינים שזה גם המקום של אחרים ויש מקום לכולם אם רוצים לחיות בשלום. האפשרות היחידה היא שנכיר אחד את השני. לא חייבים להסכים אבל חייבים לדבר וזו המטרה".

עודד רביבי ראש המועצה המקומית אפרת השתתף אף הוא בכינוס ואמר: "שורשים הוא המקום המייצג של הפלסטינים והיהודים שמבקשים לחיות בשכנות טובה. כאן נפגשים בני נוער ומבוגרים כדי לדבר להכיר ולהפיל חומות. אני מרגיש שבמקום הזה, בשעה שיש כל כך הרבה רעש בחוץ, מצאנו את הדרך לדבר יחד, לכאוב יחד ולקוות יחד שיהיה פה רק טוב".

כזכור, בחודש טבת האחרון נרצחה אסתר הורגן הי"ד, תושבת היישוב טל מנשה, לאחר שיצאה לפעילות ספורטיבית ביער ריחן. היא נמצאה במהלך הלילה ללא סימני חיים וסימני אלימות על גופה. על פי הפרטים הידועים עד כה ושהותרו לפרסום, אסתר יצאה מביתה לפעילות ספורטיבית בשעות הצהריים ומאז נעלמו עקבותיה.

רק סמוך לשעה 1:00 בלילה היא נמצאה ע"י מתנדבים, ללא רוח חיים, כשסימני אלימות קשים על גופה. "חוקרי המשטרה וחוקרי זיהוי פלילי הוזעקו לזירה והחלו באיסוף ממצאים וביצוע פעולות חקירה", מסרה המשטרה בזמנו.

לאחר מספר ימים פרסם שירות הביטחון הכללי כי החשוד בביצוע הפיגוע האכזרי של אסתר הורגן ז"ל  - הוא מחמד מרוח כבהא, כן 40 תושב הכפר טורה אל ע'רביה הסמוך לג'נין, אשר ריצה בעבר מספר עונשי מאסר בגין פעילות טרור. והוא נעצר ב-24/12/20 לחקירת שב"כ החשוד בביצוע פיגוע הרצח האכזרי של אסתר הורגן ז"ל, אשר בוצע ביום 20.12.20. ואף הוצא צו להריסת שתי הקומות בהן התגורר.

אסתר הורגן פיגוע הידברות שורשים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד