כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"אברמוביץ, דרוקר ווייס"

השר אמסלם קורא לגנץ לפרוש: "פועל כסוס טרויאני"

השר אמסלם תוקף היום באופן בוטה את שר הביטחון גנץ שמונה היום לאחר סאגה מסעירה לשר המשפטים הקבוע. אם הייתה לך טיפת כבוד עצמי, וכנראה זה מושג שאתה לא מכיר, היית פורש" | על מנדלבליט: "מעניין מאוד למה כל כך חשוב לו שתהיה שר המשפטים"

השר אמסלם קורא לגנץ לפרוש: "פועל כסוס טרויאני"
הדס פרוש, פלאש 90

ברקע הסאגה של היממה האחרונה ולאחר אישור מינויו של בני גנץ כשר המשפטים הקבוע, השר דוד אמסלם תוקף בחריפות את בני גנץ, וקורא לו לפרוש מהממשלה ולא לפעול כ"סוס טרויאנ", לדבריו, מתוך הממשלה.

את הדברים כתב אמסלם בקבוצת הוואטספ של שרי הממשלה, ולאחר מכן גם בפוסט בפייסבוק, שם הוא תקף באופן חריף ובוטה את בני גנץ: "גנץ לפני הכול האיש שגרם באופן מעשי להפלת הממשלה והביא לבחירת פרקליט מדינה בניגוד מוחלט להסכמים הקואליציוניים, והיום הוא מיילל ורוטן מדוע לא מכבדים הסכמים קואליציוניים שאבד עליהם הכלח. רצוי להזכיר לכבודו שהוא קיבל 17 שרים על 19 ח"כים, שחלקם פרשו במהלך הקדנציה ופעלו במפגיע להפלת הממשלה, ושאר חברי המפלגה הצביעו בכנסת בניגוד להסכמים הקואליציוניים".

"אני רוצה להזכיר למר גנץ שהציבור נתן לו בבחירות הנוכחיות 8 מנדטים בלבד, והוא ואנשיו עדיין ממשיכים לזעוק את טענת 'הקוזאק הנגזל' שהסכמים צריכים לקיים", הוסיף אמסלם שקרא לגנץ, "אם הייתה לך טיפת כבוד עצמי, וכנראה זה מושג שאתה לא מכיר, היית פורש, אתה ואנשיך לאופוזיציה, ולא פועל כסוס טרויאני בתוך הממשלה".

עוד תקף אמסלם את יו"ר כחול לבן: "להזכירך גם בימים אלה אתה התנגדת לרכישת החיסונים לאזרחי מדינת ישראל!?", אמסלם תקף גם את היועמ"ש לממשלה אביחי מנדלבליט: "אמש חבר אליך היועץ המפלגתי מר מנדלבליט, שמעניין מאוד למה כל כך חשוב לו שתהיה שר המשפטים, בתמיכת כל להקת המעודדות של השמאל ובראשם אברמוביץ, דרוקר ודנה וייס", כתב.

לסיום הבהיר: "אני מתנגד בתוקף לסידור העבודה הזה שבו בג"ץ והיועץ המשפטי, יחד עם התקשורת המגויסת- קובעים את הפרסונה הנוחה והמתאימה להם לשר המשפטים במדינת ישראל, וכל זאת בשם 'הדמוקרטיה'. זה יום שחור לדמוקרטיה בישראל- ולכן אני מתנגד להצעה הזו ומתנער ממנה מכל וכל".

דודי אמסלם בני גנץ אביחי מנדלבליט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד