י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

ויזה לדובאי-מה צריך לדעת ואיך מוציאים ויזה?

עד מתי ישראלים יצטרכו ויזה לדובאי ולאבו דאבי? מה צריך לעשות כדי לקבל ויזה? 

ויזה לדובאי-מה צריך לדעת ואיך מוציאים ויזה?
בורג' אל ערב צילום: pixabay

אנו שומעים המון בלאגן ואי הבנה בנושא הויזות לדובאי. העניין אמור להסתדר בקרוב,אך עדיין אין תאריך סופי וכרגע עד הודעה חדשה ישראלי שרוצה להיכנס לדובאי/אבו דאבי צריך להוציא ויזה לתייר.

חברות התעופה לא יעלו נוסעים לטיסה ללא ויזה מודפסת,וכמובן שהרשויות בדובאי לא יכניסו אותנו ללא ויזה בתוקף.לכן מומלץ לטפל בויזה לפני הרגע האחרון,ואפילו אפשרי לפני הזמנת כרטיס הטיסה.

עכשיו עם מחירי הטיסות הנמוכים לאיחוד האמירויות, אחרי ש "וויז אייר אבו דאבי" יצאה במבצע ונכנסה חזק לשוק הישראלי עם מחירים מצחיקים- החל מ 89₪ לכיוון, הביקוש לויזות עולה. זאת לאחר שאלעל,ארקיע וישראייר טסות לדובאי, ובקרוב נראה כאן בארץ גם את "אמירייטס" לדובאי, ו "איתיחד" לאבו דאבי. מצד שני- החום הצפוי בחודשי הקיץ באיחוד האמירויות הוא לא מזמין במיוחד- אבל בכל אופן יש הרבה מה לראות ומה לעשות בדובאי ובאבו דאבי גם בחודשי הקיץ החמים.

עוד לא ידוע עד מתי הרשויות באימרויות ידרשו ויזות לישראלים, אך נכון לרגע זה ישראלים חייבים בהוצאת ויזה, ולא יכולים לעלות לטיסה בלי ויזה בתוקף.

אז כמה דברים שחייבים לדעת על ויזה לאבו דאבי/דובאי:

  • הויזה הרגילה תקפה ל 60 יום מיום הנפקתה, ונותנת עד 30 יום שהייה באמירויות לאחר הכניסה.
  • שימו לב- הויזה היא חד פעמית! כלומר, לאחר שהשתמשתם בויזה שלכם ונכנסתם לדובאי או לאבו דאבי- לא תוכלו להשתמש באותה ויזה שובץ אם תרצו לטוס שוב לאמרויות- תצטרכו שוב להוציא ויזה- מחדש.
  • כדי לקבל ויזה מהירה מומלץ להגיש את הבקשה דרך סוכן מוסמך להנפקת ויזה וחשוב שזה יהיה מישהו זמין שיטפל בבקשה לויזה כמו שצריך. לפעמים הרשויות בדובאי מבקשות צילום דרכון נוסף- או צילום פנים ברור יותר.
  • מומלץ לצלם את הדרכון בצורה ישרה וברורה,שכל הפרטים בדרכון מופיעים בצורה ברורה.
  • הדרכון שלכם חייב להיות בתוקף לחצי שנה לפחות
  • כל נוסע ישראלי בכל גיל צריך ויזה. מגיל 0 עד 120 :)
  • דרכונים זרים פטורים מויזה. אולם יש לברר מול הגורם המנפיק את הויזה אם הדרכון שלכם זקוק לויזה- ישנם מדינות מסוימות שגם דרכון שלהן צריך להוציא ויזה לדובאי.
  • ישנם ויזות משודרגות יותר כגון ויזה ל 90 יום, או ויזה עם כניסה ויציאה ללא הגבלה למשך 30 /90 יום- אם אתם מעוניינים בשהייה ארוכה-ציינו זאת לסוכן.
  • מחיר הויזה הרגילה נע בין 95$ ל 120$. זה תלוי איזה סוכנות נסיעות מנפיקה לכם את הויזה.

בשל עומסים כבדים ברשויות ובבקשות הויזה בדובאי אנו רואים עיכובים בקבלת הויזות לישראלים,ואפילו שומעים על מקרים בהם נוסעים לא קיבלו את הויזה שלהם עוד ביום הטיסה עצמה-וחבל.

מומלץ לעשות את הויזה ע”י סוכנויות נסיעות מקומיות,ואפילו לשלם עמלה קטנה על הטיפול,כדי להיות בטוח שהויזה תתקבל בזמן.לדוגמא בצייד הטיסות ניתן להנפיק ויזה ע”י סוכנים מקומיים בעלות של 15$ דמי טיפול-בלי כאבי ראש ובלי דאגות. הויזה תגיע לכתובת המייל שלכם ברוב המקרים תוך 24 שעות. סך הכל הויזה תעלה לכם 110$ בלי טרחה ובלי כאבי ראש.

להזמנת ויזה און ליין

להזמנת ויזה בווטסאפ

צייד הטיסות

 

אבו דאבי ויזה צייד הטיסות דובאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד