י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024

חוויית רכיבה ב'בין הזמנים' בביתן אהרון

חוות הסוסים שבמושב ביתן אהרון מזמינה לבלות את חופשת 'בין הזמנים' עם כל המשפחה במגוון פעילויות: רכיבה על סוסים, טיולים בכרכרה, פינות ליטוף, האכלת חיות ועוד • וידאו וגלרית תמונות

חוויית רכיבה ב'בין הזמנים' בביתן אהרון
יצחק לב ארי מהיר חימה

חוות הסוסים במושב ביתן אהרון, מזמינה אתכם לפעילות מיוחדת בחופשת 'בין הזמנים' לכל בני המשפחה. בחווה תמצאו צוות מדריכים ועובדים מסורים, המלווים את הרוכבים, תוך כדי מתן יחס אישי ומענה לצרכיו של כל רוכב.

את טיולי הרכיבה ניתן לבצע בקבוצות מאורגנות או רכיבה פרטית בין השדות. שבילי הרכיבה עוברים בנופים פסטורליים, בין עצי הדרים. כמו כן, מציעה החוות רכיבות פוני לילדים וטיולי כרכרות לכל המשפחה.

בנוסף לרכיבה על הסוסים תמצאו בחווה גם פעילויות מיוחדות לילדים בחופשות וחגים: פינת חי וליטופים קסומה עם שלל בעלי חיים: עיזים, גדיים, בעלי כנף, ארנבונים ועוד. בעונת הקטיף תוכלו ליהנות מטעמם המדהים של התפוזים והקלמנטינות, עם תום הטיול ניתן יהיה לערוך קטיף עצמי וחוויתי של תפוזים ולקחת הביתה במחיר סמלי.

סביב החווה שדות מרהיבים ונופים כפריים. הדרך לחווה כוללת את שדרת הפיקוסים, מן היפות בארץ. החווה משתרעת על שטח של כ-20 דונם, הכולל: מספר שטחי מרעה לסוסים, מגוון מסלולים המותאמים לכל רמה וגיל, מדשאות, פינות ישיבה מוצלות ונעימות.

ניתן להגיע בימים א'-ה' בין השעות: 09:00 ועד 20:00 ובימי שישי מ-09:00 ועד 14:00

מבצע מיוחד לגולשי 'בחדרי חרדים' לחופשת 'בין הזמנים': 20% הנחה לשעת רכיבה בקבוצה מעל 6 רוכבים. טיול כרכרה משפחתי עד 5 רוכבים בכרכרה - 20 ש"ח לאדם (במקום 30 ש"ח).

להדפסת הקופון לחצו כאן

לפרטים נוספים חייגו: 09-8669555 נייד: 052-3239933











































































































































תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד