י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הולכים לאופוזיציה

כעס ותסכול אצל החרדים: נתניהו לא עושה מספיק

בעוד ימים ספורים עשוי אביגדור ליברמן לשבת על הקופה הציבורית כשר אוצר ובמפלגות החרדיות מביעים כעס ותסכול על נתניהו שלא עושה מספיק בכדי לנצל את ששת הימים הנותרים כשהמנדט אצלו - בכדי להקים ממשלת ימין | פגישות אינטנסיביות במשך שעות ב'גוש השינוי'

כעס ותסכול אצל החרדים: נתניהו לא עושה מספיק
נתניהו והחרדים במליאה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ששה ימים לסיום ימי המנדט של בנימין נתניהו וגם השותפים הכי נאמנים לראש הממשלה, נציגי הסיעות החרדיות לא מסתירים את תחושת הייאוש והתסכול מהתנהלותו, שנראה כי כאילו הוא עצמו הרים ידיים מהאפשרות להקים ממשלה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בימים האחרונים התבטאו בכירי המפלגות החרדיות בשיחות סגורות נגד נתניהו, זאת אחרי מה שפרסמנו בשבוע שעבר כי לאחר מסיבת העיתונאים שקיים בכנסת נגד נפתלי בנט, אמרו "נתניהו איבד את זה". כעת הם מביעים תסכול וייאוש מהתנהלות הליכוד.

מזה כשבוע נציגי המפלגות החרדיות שותקים, כשגם ראש הממשלה פסק מהמאמצים הפומביים להקמת ממשלת ימין, מאז כשבוע או יותר נתניהו לא נועד עם נפתלי בנט במטרה לחתור להסכמות.

בעוד ששה ימים המנדט יעבור לידי נפתלי בנט או יאיר לפיד, כך על פי דיווחים אמש, ומשם דרכם של 'הליכוד' יחד עם הסיעות החרדיות והציונות הדתית בדרך לאופוזיציה קצרה ומהירה.

ההשלכות הקשות מבחינת החרדים: אביגדור ליברמן מתמנה לשר אוצר ופוגע בכל התקציבים האפשריים המופנים לחרדים. לצד זאת שלושת חברי הכנסת; יעקב טסלר, אליהו ברוכי ויוסי טייב, שהושבעו אך לפני שבועיים במסגרת החוק הנורבגי נפלטים מהכנסת וחוזרים לעשות לביתם.

גוש השינוי סוגר קצוות

בינתיים בגוש השני מאיצים את המגעים, מאז שעות הבוקר, גדעון סער ונפתלי בנט יושבים לפגישה במשכן הכנסת. בה משתתפים גם ח"כ זאב אלקין, והח"כ לשעבר צבי האוזר והיועצים הפוליטיים.

בנוסף לפגישה הממושכת, נפתלי בנט, גדעון סער וזאב אלקין מקיימים כבר מאז שעות הבוקר דיונים אינטנסיביים.

מוקדם יותר היום נפגש לראשונה המועמד לראשות הממשלה נפתלי בנט עם יו"ר רע"מ מנסור עבאס בכדי לשמוע על דרישותיו וכוונותיו. באותה השעה תועדו יאיר לפיד וזאב אלקין מ'תקווה חדשה' בפגישה בתל אביב.

ממשלת בנט לפיד בנימין נתניהו חברי הכנסת החרדים החרדים ונתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד