י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
שב על קיאו

שוב מחסומים בגבול רמת גן ובני ברק • צפו

לאחר שפרץ את סכר השנאה והציב גדרות בין רמת גן לבני ברק, וסימן את החרדים כמפיצי מחלות. שוב הציב כרמל שאמה הכהן גדרות בגבול העיר בני ברק. כעת על המוקד: האוטובוסים למירון

שוב מחסומים בגבול רמת גן ובני ברק • צפו
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

אשתקד עם פרוץ נגיף קורונה, היה זה ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן שפרץ את סכר השנאה והציב גדרות בין רמת גן לבני ברק, וסימן את החרדים כמפיצי מחלות.

היום (רביעי) שוב הוצבו גדרות בגבול רמת ובני ברק. כעת הסיבה מניעת חניית האוטובוסים המובילים את יהודי בני ברק אל ההילולא הגדולה דרשב"י בהר מירון.

חבר מועצת העיר רמת גן עורך הדין זוהר ישרים, העלה לחשבון הפייסבוק שלו תיעוד של הגדרות וכתב: "את מסורת העלייה למירון אני מכבד ומוקיר, אך אסור שהיא תפר את שגרת חייהם של תושבי העיר. אנחנו באגף לביטחון ואכיפה נערכים מבעוד מועד בחלק ובצד השייך לעיר למניעת חנייתם של כ-200 אוטובוסים".

עוד הוסיף: "תודה למנהל האגף מר שמעון שומרוני על פועלו בעניין. יחד עם ראש העיר ידידי מר כרמל שאמה הכהן נבטיח כי שגרת חייהם של תושבי העיר רמת גן תשאר על כנה בכל עת ובכל זמן".

כתב 'בחדרי חרדים' פנה אל ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן, בשאלה למה הוצבו המחסומים שימנעו מהאוטובוסים היוצאים למירון את מקום החניה. עוד הוזכר לראש העיר הצבת מחסומים גם לפני שנה עת התפרצה הקורונה, והוא סימן את החרדים כמפיצי מחלות. "לאחר שנה רוויה בשנאה גם התחבורה הציבורית עבור החרדים כבר לא לגיטימית?" ניסינו להבין.

ראש העיר השיב: "המצב שמתוך שכונת מגורים ללא מסוף מורשה וללא כללי בטיחות וזהירות בדרכים בעיר רמת גן מתעקשים להוציא כל שנה ביום הזה 200 אוטובוסים המסכנים את הנוסעים והמשתמשים. מדובר בדרך ללא שליטה מצב המייצר סכנת חיים של ממש. המקום לא מתאים ולא מוסדר לעומס המדובר. 200 אוטובוסים ראוי ונכון שיצאו ממסוף אוטובוסים סדור עם אפשרויות איסוף והורדה בטיחותית".

עוד הוסיף: "לצערינו כמה שניסינו בטוב ומראש טרם ל״ג בעומר השנה (וגם בשנים עברו) להשפיע ולהזיז את היציאה למירון מתחום המסוף הנוכחי נתקלנו בחומה בצורה ואי רצון לבצע שינוי בהחלטות ללא תאום עם העיר רמת גן ברחוב שחציו ברמת גן וחציו השני בעיר בני ברק".

"ההחלטה נעשתה בתאום עם המשטרה שגם הם משקיעים כוחות סדר על מנת לנסות ולהסדיר את העליה למירון. חשוב להדגיש שזה ההסדר הבטיחותי הנהוג כבר שנים כולל לפני תקופת הנהלת העיר הנוכחית" אמר לסיכום.

חבר הנהלת העיר בני ברק ישראל בן ששון אמר בתגובה לגדרות: "כרמל שאמה ממשיך בהפצת שנאה ומדון. הצבת המחסומים והגדרות בכביש ברחוב חזון איש, מסכנת חיי אדם בסגירת נתיב תחבורה, וגורמת לשיבוש עליית עשרות אלפים למירון רק כי הם חרדים תושבי בני ברק".

עוד הוסיף: "פניתי כעת למפקד מרחב דן במשטרה, שיורה להסיר לאלתר את המחסומים שמפריעים לתנועה. פניתי לידידי ראש העיר בני ברק הרב אברהם רובינשטיין לחסום את הכניסות לעיר מכיוון רמת גן, עד שתוסר החרפה! כרמל, אתה תפיץ שנאה - אנחנו נפיץ אהבה".

במשרד התחבורה הדגישו: "מבדיקה שערכנו מול הגורמים הרלוונטיים, למחסומים שהציבו לא תהיה השפעה על התחבורה למירון, כי האוטובוסים עומדים בצד של בני ברק ולא של רמת גן".

מחסומים רמת גן ל"ג בעומר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד