כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
מכשיר את השרץ

הח"כ הודף את הביקורת: "המתקפות נגד בנט מופרכות"

לאחר כמה שבועות ששתק, חבר הכנסת אביר קארה מ'ימינה' התייחס למצב הפוליטי, וכתב כי אם לא תקום ממשלת ימין, הם יקימו ממשלת אחדות: "אנחנו כבר שנתיים בעוד ועוד בחירות" | אך יחד עם זאת הבהיר: "יישמרו האינטרסים החשובים לימין"

הח"כ הודף את הביקורת: "המתקפות נגד בנט מופרכות"
נפתלי בנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בעוד ראש מפלגתו נפתלי בנט נמצא במגעים אינטנסיביים להרכבת ממשלה עם גוש השינוי, נציג השולמנים בסיעת 'ימינה' ח"כ אביר קארה התייחס לפלונטר הפוליטי, וכתב כי אם לא תקום ממשלת ימין, הם יקימו ממשלה עם גוש השינוי.

"ימינה הודיעה שתהיה חלק מממשלת ימין - בנט הוא לא החסם", כתב בקבוצת 'אני שולמן' והמשיך, "אם לא נקים ממשלת ימין נקים ממשלה לאומית של ימין, מרכז ושמאל שתוציא את ישראל מהכאוס הפוליטי, תעביר תקציב מדינה ותשרת את האזרח".

קארה התייחס לטענות כי הם מונעים ממשלת ימין: "ימינה אמרה מראש שהיא תיכנס לממשלת ימין יציבה אם תוקם. לנתניהו יש את המנדט ויש את האצבעות שלנו".

"בנט הוא לא החסם, ימינה הצביעה עם נתניהו על הוועדה המסדרת ומראש הודיעה שהיא תהיה חלק ממשלת נתניהו אם תקום. המתקפות נגד בנט תמוהות ומופרכות", הוסיף.

ח"כ אביר קארה. צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90.

נציג 'השולמנים' נימק את האפשרות שיקימו ממשלה עם גוש השינוי: "אי אפשר להיגרר לעוד ועוד בחירות שעולות כסף רב ומפלגות את העם בקמפיינים של האשמות ושנאה. אם נתניהו לא יצליח להרכיב ממשלה - ימינה תעשה מאמצים להרכיב ממשלת אחדות ימין-מרכז-שמאל".

"אם נתניהו לא יצליח להרכיב ממשלת ימין בראשותו, בנט יחבר את העם לממשלה לאומית רחבה, שתשמור על ערכי הימין ותוציא את ישראל מהכאוס הפוליטי", סיכם ח"כ אביר קארה.

נפתלי בנט אביר קארה ממשלת בנט לפיד מפלגת ימינה מנסור עבאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד