י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
לאחר השיחה עם נתניהו

דיווח: זה מה שבנו של גנץ אמר לאביו

בעוד בגוש השינוי נמשכים המגעים להרכבת ממשלה, יו"ר 'כחול לבן' שוחח היום שוב עם נתניהו, והאחרון הציע לגנץ להיות ראשון ברוטציה - אך שר המשפטים החדש אמר כי אין היתכנות שכזו | בתגובה, בנו של גנץ אמר לו: "היית צריך לטרוק את הטלפון"

דיווח: זה מה שבנו של גנץ אמר לאביו
בני גנץ/בנימין נתניהו צילום: גילי יערי/גדעון מרקוביץ, פלאש 90

לאחר ישיבת הצרחות ופארסת מינוי שר המשפטים, הערב (רביעי) דווח כי ראש הממשלה בנימין נתניהו חייג שוב ליו"ר 'כחול לבן' בני גנץ.

בשיחה, כך על פי הדיווח של אמנון אברמוביץ ב'חדשות 12', השנים שוחחו על המצב הפוליטי, ונתניהו הציע לגנץ להצטרף אליו לממשלה - כשהוא ראשון ברוטציה.

ראש הממשלה החליפי השיב כי אין לזה היתכנות, אך לאחר השיחה שאל בנו של גנץ: "מה זה אין היתכנות?", גנץ השיב: "מה היית רוצה שאגיד?", בנו השיב: "לא להגיד כלום - לטרוק את הטלפון בפרצוף". כך לפי הדיווח של אברמוביץ.

בינתיים בגוש השני מאיצים את המגעים, מאז שעות הבוקר, גדעון סער ונפתלי בנט יושבים לפגישה במשכן הכנסת. בה משתתפים גם ח"כ זאב אלקין, והח"כ לשעבר צבי האוזר והיועצים הפוליטיים.

בנוסף לפגישה הממושכת, נפתלי בנט, גדעון סער וזאב אלקין מקיימים כבר מאז שעות הבוקר דיונים אינטנסיביים.

מוקדם יותר היום נפגש לראשונה המועמד לראשות הממשלה נפתלי בנט עם יו"ר רע"מ מנסור עבאס בכדי לשמוע על דרישותיו וכוונותיו. באותה השעה תועדו יאיר לפיד וזאב אלקין מ'תקווה חדשה' בפגישה בתל אביב.

בני גנץ רוטציה בראשות הממשלה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד