ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
אלו הם התיקים שידרוש

"לא רלוונטי" • גנץ לא פוסל ישיבה עם נתניהו

לאחר סיבוב הפרסה של נתניהו ומינויו לשר משפטים, יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ התראיין לשלוש המהדורות הערב, ולא דחה על הסף את האפשרות שיצטרף שוב לנתניהו: "אין היתכנות לזה" | בנוסף הצהיר כי ידרוש את תיק המשפטים: "כדי שנוכל לשמור על הדמוקרטיה"

"לא רלוונטי" • גנץ לא פוסל ישיבה עם נתניהו
בנימין נתניהו ובני גנץ במליאה צילום: דוברות הכנסת

בעוד המנדט של נתניהו מתקרב לקיצו, הערב (רביעי) התראיין ראש הממשלה החליפי ושר המשפטים החדש בני גנץ שהתייחס לסאגה סביב מינוי שר המשפטים ולפלונטר הפוליטי.

"הייתה שיחה ופנייה, הבהרתי שאין היתכנות לזה. זה לא רלוונטי", התייחס גנץ לדיווחים כי נתניהו הציע לו רוטציה והמשיך, "הבהרתי שצריך ממשלה חדשה. אם למישהו היה איזה צל של ספק, אתמול קיבלנו את ההוכחה".

"גם אני רוצה להיות ראש הממשלה ביום מן הימים, ומאמין שזה יקרה. שאף אחד לא יתפוס את הממלכתיות שלי כחולשה, כי היא לא חולשה", הוסיף בראיון ל'חדשות 12'.

בנוסף, חשף מי ידרוש במו"מ להקמת ממשלת השינוי: "אני אדרוש את התיק המשפטים גם בממשלה הבא. חשוב שאהיה שר הביטחון וחשוב שמשרד המשפטים יישאר בכחול לבן, כדי שנוכל להמשיך לשמור על הדמוקרטיה".

"אני נותן לאנשים אחרים להיות בפרונט כי חשוב שנקים ממשלת שינוי", אמר והוסיף ב'כאן 11', "אני צריך להיות שר הביטחון ואני גם אהיה בממשלה הבאה".

לאחר מכן, התייחס גנץ אל ישיבת הצעקות בממשלה, ואל סאגת מינויו שר המשפטים: "אני יודע מה קרה אתמול. מזימת אפריל הפכה מתרחיש להתרחשות. אני מקווה שחבריי לגוש השינוי ראו שלא רק שאין על מה לדבר, בעיקר אין עם מי לדבר".

"אין ספק שבמצב שגרה עדיף שהתפקיד יהיה מופרד, אבל בזמן שיש ניסיונות לפגוע בשלטון החוק, אני כגורם הבכיר ביותר בכחול לבן אעשה הכול כדי להבטיח את היציבות", הוסיף.

בני גנץ ממשלת אחדות רוטציה בראשות הממשלה שר המשפטים ראש הממשלה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד