י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הגיעו מים עד נפש

פעיל השמאל התפרץ לשידור החי ועוכב לחקירה • צפו

ערוץ 20 משדר מידי יום מכיכר הבימה בת"א, ופעילי השמאל מתפוצצים ומתפרצים | לאחר ההתנכלויות לשידור בעבר, אז נדרש העיתונאי שמעון ריקלין לעזוב את המקום בליווי משטרתי. הערב התפרץ פעיל השמאל עו"ד ברק כהן לשידור, תוך כדי שיחת המראיינים עם עורך הדין יורם שפטל • צפו

פעיל השמאל התפרץ לשידור החי ועוכב לחקירה • צפו
ברק כהן מתפרץ לשידור צילום: באדיבות ערוץ 20

שוב זה קורה: פעיל השמאל עורך הדין ברק כהן התפרץ הערב (רביעי) והפריע לשידור של ערוץ 20 בכיכר הבימה בתל אביב. במהלך השידור של מגיש הערוץ, שמעון ריקלין וסמדר הילה שמואלי, במהלך שיחתם עם האורח שלהם בשידור החי עורך הדין יורם שפטל.

כהן הידוע בפרובקטיביות שלו, התפרץ כאמור והפריע לשידור של ריקלין ושמואלי. וכוחות משטרה הוזעקו למקום. בהמשך אף הגישה נגדו העיתונאית שמואלי תלונה במשטרה, וכהן עוכב לחקירה.

לאחר התקרית האלימה צייץ שמעון ריקלין: "‏ברק כהן שמעוכב כעת על ידי המשטרה אחרי ההתפרעות שלו ליד עמדת השידור שלנו אינו הסיפור. מדובר בעבריין ובמובטל שנתמך על ידי בעלי אינטרסים עשירים. הסיפור הוא התמיכה שהוא מקבל מאנשים שראו את מופע האימים שלו ועודדו אותו לא לאפשר לנו לעבוד. משהו מאוד רע עובר על השמאל אם אלו הפנים שלו".

שותפתו לשידור, העיתונאית סמדר הילה שמואלי הוסיפה וצייצה: "‏הגיעו מים עד נפש! הגשתי הערב תלונה במשטרת לב תל אביב על תקיפה מצד עו"ד ברק כהן. זו כבר הפעם השניה שאני מגיעה לשדר אקטואליה בערוץ 20 בתכנית של שמעון ריקלין כשברק כהן מתפרץ, מקלל ומפוצץ את השידור. ברק עוכב לחקירה. אני נסערת מהרעיון שמישהו חושב לסתום לנו את הפה".

ריקלין עצמו הוסיף ותקף: "כבוד לסמדר שמואלי התותחית שאחרי ששידרה איתנו הלכה למשטרה להגיש תלונה נגד ברק כהן. בזכותה החלאה עדיין מעוכב לחקירה. המחשבה של אנשים בשמאל שאסור לנו להיות ביפו רמת שרון ירושלים או בית אל. מרתיחה. אך לא תעזור להם. אנחנו פה וממש לא הולכים לשום מקום. גם אם כסף של עשירים ממן עבריינים".

"‏העידוד של אנשים מכובדים מהיישוב את התפרעות של החלאה. בהבימה. במצב שלא ברור בכלל אם לנתניהו תיהיה ממשלה. מלמד אותי. שהבעיה הרבה יותר עמוקה ממה שחשבתי. וגם אם נתניהו חלילה ילך. כוחות ההרס וההתנגדות לכל דבר ימשיכו במרוצם לאבדון וינסו לקחת את כולנו איתם. האמת שהערב הזה התחלתי לדאוג" הוסיף ריקלין.

לסיכום כתב: ‏"בלב תל אביב מתפתחת אנרכיה מופרעת ואלימה. אני בטוח שמלא אנשי שמאל נגדה. אבל הם לא אומרים נגדה מילה. הגיע הזמן שהם ישמיעו את קולם. כי כולנו עוד עלולים לשלם את מחיר ההזנחה וההתעלמות הזה. ולחברי בימין אני אומר: אם אתם מתלבטים איפה לגור. בואו לתל אביב. זה חשוב מאוד לגוון אותה יותר".

זו לא הפעם הראשונה שריקלין מותקף. לפני כחצי שנה הותקפו אנשי ערוץ 20 והשוטרים ששמרו עליהם בעת שידור בכיכר הבימה - אחד מסמליה של העיר תל אביב, על ידי מפגיני שמאל. ולאחר שבועיים קטעו הפעילים פעם נוספת את שידורי הערוץ והשידור נקטע. המגיש שמעון ריקלין אף תועד כשהוא מלווה למקום מבטחים על ידי גדוד שוטרים.

אז סיפר ריקלין, "‏עיריית תל אביב מבקשת שלא אשדר הערב מהבימה. הסיבה: יש שם הפגנה". ריקלין תקף את הבקשה: "בעולם שאני מכיר כשיש הפגנה מזמינים תקשורת ולא אומרים לה לא לבוא. במיוחד כשהמפגינים טוענים שסותמים להם את הפה. אז חברים יקרים בעיריית תל אביב. ערוץ 20 יהיה הערב כרגיל בכיכר הבימה".

פעיל שמאל ערוץ 20 שמעון ריקלין ברק כהן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד