י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"תמיד איתך"

המכתב ששלח נתניהו לאב ששיכל את בנו יחידו

במלאות שנה לנופלו של החייל עמית בן-יגאל הי"ד, ראש הממשלה נתניהו שלח מכתב לאביו ברוך, ובו הביע את צערו: "אנו יודעים את עוצמת הכאב" | בנוסף שיבח: "מאמציך לתעל את כוחות החיים לעשייה"

המכתב ששלח נתניהו לאב ששיכל את בנו יחידו
בנימין נתניהו צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

שנה חלפה לה מיום נופלו של החייל עמית בן-יגאל הי"ד, וראש הממשלה בנימין נתניהו שלח דברי הספד לאביו, ברוך, ובו חיזק ועודד אותו.

"שנה חלפה מנפילת בנך, לוחם ביירת גולני סמ"ר עמית בן יגאל שנפל בפעילות מבצעית נגד גורמי טרור בגזרת השומרון", פתח נתניהו במכתבו והמשיך, "היום. במעמד האזכרה לעמית, אני ורעייתי שרה מחבקים אותך עם העם כולו".

"לאורך השנה האחרונה זכו אזרחי ישראל להכיר את סיפור חייו של עמית מזוויות שונות. בצד זאת, עמית חדר ללבות בזכות הסרטונים והתמונות מתקופת שירותו ב'גולני'", הוסיף.

ראש הממשלה ספד לעמית: "היה לו אנרגיות עצומות, שמחת חיים ויכולת מנהיגות. עמית עמד במרכז החבורה, אהוב על ידי כל אנשי היחידה".

"ברוך יקירנו", פנה לאביו של עמית והמשיך, "אנו יודעים את עוצמת הכאב והגעגוע שפוקדים אותך בלא הפוגה. מחשבותינו וליבנו איתך. בד ובד אנו יודעים איזו גאווה אתה חש כלפי עמית, משום שרק בזכות ההקרבה שלך חשל חבריו הנופלים מובטחים חיינו".

"ועוד דבר שבלט בשנה זו: מאמציך הרבים לתעל את הכוחות החיים לעשייה ברוכה לטובת הכלל. ידך שמושטת למשפחות אחרות ברגעי שכול ואובדן מחזקות אותן מאוד. מתוך ערבות שהיא יסוד כוחנו של עמנו. תמיד איתך, בידידות עמוקה", סיכם נתניהו וחתם בכתב ידו.

עמית בן יגאל ברוך בן יגאל ראש הממשלה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד