י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
מי המפרסם?

בשבת הקרובה: קמפיין בעיתוני המגזר לתמיכה בבנט

על רקע ההתקדמות המשמעותית במגעים מול גוש השינוי, עשרות מודעות יתפרסמו בשבת הקרובה בעיתוני המגזר הדתי-לאומי, אשר קוראות לבנט להקים ממשלת אחדות: "נפתלי, ישראל חייבת ימין מאחד" | סמוטריץ' טוען כי יו"ר 'ימינה' אחראי למודעה: "כדי להלבין את ממשלת השמאל"

בשבת הקרובה: קמפיין בעיתוני המגזר לתמיכה בבנט
נפתלי בנט צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בעוד המנדט של נתניהו מתקרב לקיצו, אתמול (רביעי) דווח ב'כאן 11' כי 'ימינה' ו'תקווה חדשה' היו במרתון שיחות במטרה להקים ממשלה כבר בתחילת השבוע הבא.

בעקבות כך, בעיתוני הציונות הדתית יפורסמו בשבת הקרובה עשרות מודעות אשר קוראות לבנט ללכת לממשלה עם גוש השינוי, בטענה שזה מה שהימין צריך כעת.

"נפתלי, ישראל חייבת ימין מאחד!", נכתב במודעה שלא ידוע זהות מפרסמה. במודעה קוראים עוד, "אוהבים את ישראל - רוצים ממשלת אחדות ישראלית: שתקדם את ההסכמות הרחבות, שתאחד את העם, שתחזיר את המדינה לתפקוד מלא".

המודעה, אשר מלווה בדגל ישראל ומילות הקמפיין בה מופיעות בצבעי כחול לבן, נראה בראש נפתלי בנט עצמו, כשלצידו יאיר לפיד, גדעון סער ואיילת שקד.

בחלק מהתגובות ברשתות החברתיות העריכו כי מדובר בפרסום של בנט עצמו במטרה לקבל הסכמה במגזר להליכה לממשלה שנשענת על 'הרשימה המשותפת' ו'רע"מ'.

גם יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ׳ טען כך: סמוטריץ' בתגובה: ‏"שלום נפתלי, במודעות שאתה מפרסם בסוף השבוע כדי להלבין את ממשלת השמאל עם תומכי הטרור שאתה הולך להקים נשמטו לך בטעות כמה פרצופים של שותפים שלך".

"אני לא רוצה שהם יעלבו חלילה ששכחת אותם אז תיקנתי לך. אתה יכול להשתמש חופשי", צייץ בעקיצה, כאשר הוא מוסיף דמויות של חברי כנסת המזוהים עם השמאל למודעה.

במקביל למודעות, אתמול פתחו במפלגת 'הציונות הדתית' בקמפיין נגדי נוכח כוונת בנט ללכת לממשלת שינוי.

בקמפיין, אשר יפורסם ברשתות החברתיות, עיתונים ואתרי אינטרנט המזוהים עם הימין לצד פרסומים בבתי-הכנסת, יודגשו בעיקר ההבטחות של 'ימינה' טרם הבחירות, שכעת הם מתכוונים להפר.

"איילת, אל תינטשי את הימין לטובת השמאל", נכתב באחת המודעות שמכוונות אל בכירת 'ימינה', לצד מודעה אחרת חריפה אף יותר, "נפתלי, ממשלה עם עבאס, היא ממשלה עם החמאס".

נפתלי בנט קמפיין בצלאל סמוטריץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד