ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
בהכנות להילולה

מירון: בן 30 נפל מגג בית הכנסת ונפצע קשה

במהלך ההכנות לקראת הילולת רשב"י במירון: גבר כבן 30 נפל מגג בית הכנסת ביישוב ונפצע באורח קשה | חובש הצלה: "הפצוע שכב עם חבלה רב מערכתית לאחר שנפל מגובה של מספר מטרים"

מירון: בן 30 נפל מגג בית הכנסת ונפצע קשה
מזירת האירוע במירון צילום: דוברות איחוד הצלה

גבר כבן 30 נפל הלילה מגג בית כנסת סמוך לציון הרשב"י במירון, במהלך ההכנות להילולה הגדולה שתחול הערב. כוחות ההצלה הגדולים הפרוסים במירון העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ופינו אותו לבית החולים זיו בצפת כשמצבו מוגדר קשה ולא יציב. המשטרה פתחה בבדיקת נסיבות האירוע.

"כחלק מההערכות הגדולה של מד"א לאבטחה הרפואית במירון אנחנו פרוסים באופן נרחב עם אופנועים, אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ בהר ומיד עם קבלת הדיווח על האירוע הגענו מיד למקום", סיפר ד"ר רועי בבילה רופא רכוב על אופנוע מד"א.

"הפצוע שנפל מגג הבניין שכב בחצר כשהוא בהכרה מעורפלת וסובל מחבלות בפלג גופו העליון. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בחצר, הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים זיו בצפת כשמצבו קשה ולא יציב."

שייקה הורוביץ חובש איחוד הצלה סיפר: "במהלך ההכנות לאבטחה הרפואית לרבבות העולים להילולה במירון, התקבלה קריאה על צעיר שנפל מגובה של 6 מטר. כשהגענו למקום עוברי אורח סיפרו לנו שהוא נפל מגג בית הכנסת. הענקנו לו סיוע רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ כאשר מצבו מוגדר קשה."

חובש הצלה אפי פרידמן שהגיע ראשון למקום הוסיף: "כחלק מהיערכות הארגון להילולת הרשב"י הייתי במהלך סיור אבטחה ביישוב עם בימבולנס הצלה כאשר אזרחים סימנו לי לעצור על יד גבר אשר שכב עם חבלה רב מערכתית לאחר שנפל מגובה של מספר מטרים. באופן מיידי חייגתי למוקד 101 של מד"א והזעקתי ניידת טיפול נמרץ, כאשר במקביל התחלתי יחד עם רופא הצלה ד"ר רועי בבילה להעניק לו מענה רפואי מציל חיים, ולאחר מכן הוא פונה במצב קשה כשהוא מורדם ומונשם להמשך טיפול בחדר טראומה בבית חולים זיו בצפת."

פציעה נפילה מגובה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד